Dynamiet vergelijken met bus of flitskruitquote:Op zondag 28 december 2025 18:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen tegen je buurman met een schuur vol dynamiet.
Oogziekenhuis Rotterdamquote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
Iets bij het brandwondencentrum?
Verplicht mee op oudejaarsavond met de brandweer?
Zeg me dat het om De Bennekel gaat zonder te zeggen dat het om de Bennekel gaat.quote:De politie heeft in Eindhoven een 22-jarige man aangehouden die ruim 550 kilo vuurwerk in een schuurtje had opgeslagen. Het gaat om zwaar illegaal vuurwerk, meldt de politie. Het schuurtje bevindt zich midden in een woonwijk in het stadsdeel Gestel.
Eindelijk voor zijn diploma geslaagd, en van zijn eerste salaris gekocht.quote:Op zondag 28 december 2025 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tot er iets gebeurd
- dat kon hij toch niet weten
- het is toch zo een goed jong
- hadden “ze” maar beter moeten controleren
Etc etc
Daar lag klasse 1 vuurwerk, hoogst explosiefquote:Op zondag 28 december 2025 17:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Enschede ook
Uitkering intrekken en verplicht 5 jaar schoffelen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef OllieA het volgende:
Nou, wat zou een gepaste straf zijn voor deze snotneus?
Hier in Drenthe ook maar stilte voor de storm op oudjaarsdag denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ik woon ook vlakbij Eindhoven.
Echt raar, want ik was vanmiddag nog aan het denken "wat is het rustig wat betreft vuurwerk."
Je hebt gelijk.. Benekel?quote:
In enschede lag 118.000 kilo, ruim 220 maal zoveel.quote:Op zondag 28 december 2025 17:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Enschede ook
Eerder 100 kilo, perchloraat en kruitquote:Op maandag 29 december 2025 08:48 schreef incel het volgende:
550 kilo inclusief verpakkingen dus iets van 10 kilo aan kruit
Hoe dan ook sensatienieuws om niks.quote:Op maandag 29 december 2025 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eerder 100 kilo, perchloraat en kruit
quote:Op maandag 29 december 2025 09:24 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe dan ook sensatienieuws om niks.
quote:Op maandag 29 december 2025 09:24 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe dan ook sensatienieuws om niks.
Klopt ja, het gebeurt wekelijks dat er complete woonwijken worden weggevaagd door een beetje vuurwerk in een schuurtje. "De GeVolgEn WaRen NieT Te OveRziEn!!!!!!!"quote:
Gelukkig niet, maar lijkt me toch geen goed idee als tokkies hun schuurtje volproppen met explosief materiaal.quote:Op maandag 29 december 2025 09:36 schreef incel het volgende:
[..]
Klopt ja, het gebeurt wekelijks dat er complete woonwijken worden weggevaagd door een beetje vuurwerk in een schuurtje. "De GeVolgEn WaRen NieT Te OveRziEn!!!!!!!"
Levens gevaarlijk al die nitraatBOMMEN inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 09:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar lijkt me toch geen goed idee als tokkies hun schuurtje volproppen met explosief materiaal.
Alles bij elkaar gepropt kan dat wel flink wat schade en gewonden opleveren ja.quote:Op maandag 29 december 2025 09:40 schreef incel het volgende:
[..]
Levens gevaarlijk al die nitraatBOMMEN inderdaad
Heb je voorbeelden?quote:Op maandag 29 december 2025 09:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alles bij elkaar gepropt kan dat wel flink wat schade en gewonden opleveren ja.
Ik vrees ook zoiets. Het is net als met kinderen als het TE stil is, is het ook niet goed.quote:Op zondag 28 december 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier in Drenthe ook maar stilte voor de storm op oudjaarsdag denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |