https://www.hartvannederl(...)n-woonwijk-eindhovenquote:De politie heeft in Eindhoven een 22-jarige man aangehouden die ruim 550 kilo vuurwerk in een schuurtje had opgeslagen. Het gaat om zwaar illegaal vuurwerk, meldt de politie. Het schuurtje bevindt zich midden in een woonwijk in het stadsdeel Gestel.
Een anonieme tip leidde de politie zaterdag naar de vondst. De verdachte is een man uit Eindhoven. De politie stelt dat als het vuurwerk in het schuurtje tot ontbranding was gekomen, de gevolgen niet te overzien zouden zijn geweest.
Iets bij het brandwondencentrum?quote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef OllieA het volgende:
Nou, wat zou een gepaste straf zijn voor deze snotneus?
Nee, fijn dat er geen ongelukken zijn gebeurdquote:
ALS vooral, als je een beetje fatsoenlijk opslaat (niet in de buurt bij vuur en warmtebronnen), gaat het echt niet zomaar de lucht inquote:De politie stelt dat als het vuurwerk in het schuurtje tot ontbranding was gekomen, de gevolgen niet te overzien zouden zijn geweest.
Ik moet bekennen dat ik wat gemenere straffen in gedachten had. Bijvoorbeeld aan een schandpaal zetten op oudejaarsavond op de markt. Verlicht door Romeinse kaarsen, toegezongen door het Urkermannenkoor: "Hozanna, daar moet een cobra in."quote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
Iets bij het brandwondencentrum?
Verplicht mee op oudejaarsavond met de brandweer?
Niet zo bijzonder. Mijn buurman (woon er niet zo ver vandaan) was een aantal jaar terug ook opgepakt voor iets vergelijkbaars. Was weer vrij snel thuis, weekje gezeten ofzo naar mijn indruk.quote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef OllieA het volgende:
Gemiste kans. Zo leren ze het nooit.quote:Op zondag 28 december 2025 17:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder. Mijn buurman (woon er niet zo ver vandaan) was een aantal jaar terug ook opgepakt voor iets vergelijkbaars. Was weer vrij snel thuis, weekje gezeten ofzo naar mijn indruk.
Gokje: dit was een schuurtje in de Kruidenbuurt.quote:
Dat dachten ze in Enschede ookquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ALS vooral, als je een beetje fatsoenlijk opslaat (niet in de buurt bij vuur en warmtebronnen), gaat het echt niet zomaar de lucht in
Dat is in Stratumquote:Op zondag 28 december 2025 17:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Gokje: dit was een schuurtje in de Kruidenbuurt.
10 jaar streng regiemquote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef OllieA het volgende:
Tot er iets gebeurdquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ALS vooral, als je een beetje fatsoenlijk opslaat (niet in de buurt bij vuur en warmtebronnen), gaat het echt niet zomaar de lucht in
Hij had er zoveel verstand van.quote:Op zondag 28 december 2025 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tot er iets gebeurd
- dat kon hij toch niet weten
- het is toch zo een goed jong
- hadden “ze” maar beter moeten controleren
Etc etc
Ik zal het zeggen tegen je buurman met een schuur vol dynamiet.quote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Dynamiet vergelijken met bus of flitskruitquote:Op zondag 28 december 2025 18:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen tegen je buurman met een schuur vol dynamiet.
Oogziekenhuis Rotterdamquote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
Iets bij het brandwondencentrum?
Verplicht mee op oudejaarsavond met de brandweer?
Zeg me dat het om De Bennekel gaat zonder te zeggen dat het om de Bennekel gaat.quote:De politie heeft in Eindhoven een 22-jarige man aangehouden die ruim 550 kilo vuurwerk in een schuurtje had opgeslagen. Het gaat om zwaar illegaal vuurwerk, meldt de politie. Het schuurtje bevindt zich midden in een woonwijk in het stadsdeel Gestel.
Eindelijk voor zijn diploma geslaagd, en van zijn eerste salaris gekocht.quote:Op zondag 28 december 2025 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tot er iets gebeurd
- dat kon hij toch niet weten
- het is toch zo een goed jong
- hadden “ze” maar beter moeten controleren
Etc etc
Daar lag klasse 1 vuurwerk, hoogst explosiefquote:Op zondag 28 december 2025 17:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Enschede ook
Uitkering intrekken en verplicht 5 jaar schoffelen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef OllieA het volgende:
Hier in Drenthe ook maar stilte voor de storm op oudjaarsdag denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ik woon ook vlakbij Eindhoven.
Echt raar, want ik was vanmiddag nog aan het denken "wat is het rustig wat betreft vuurwerk."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |