Dat is toch ook een verplichting om hier te mogen posten?quote:Op zondag 28 december 2025 16:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik haat Suzan&Freek ook daadwerkelijk
En dat kan ook nogquote:Op zondag 28 december 2025 16:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik haat Suzan&Freek ook daadwerkelijk
Werd ooit gedraaid tijdens ik denk Serious Request of een ander radioprogramma. Omdat ie in het systeem stond en iemand zich afvroeg wat het was.quote:Op zondag 28 december 2025 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar hoe heb je die ooit gehoord dan? Behoorlijk voor je tijd.
Zin inquote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vannacht rond half 12 Tubular BellsBen benieuwd hoe snel we dan een topic vol posten.
Er zijn ook Top 2000 kerkdiensten hèquote:Op zondag 28 december 2025 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zit intussen in de kerk met stiekem een oortje in
Ah, cool.quote:Op zondag 28 december 2025 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Werd ooit gedraaid tijdens ik denk Serious Request of een ander radioprogramma. Omdat ie in het systeem stond en iemand zich afvroeg wat het was.
En op een acceptabel tijdstip ook nog eensquote:
Afgelopen jaar (of daarvoor) was het midden op de dagquote:Op zondag 28 december 2025 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En op een acceptabel tijdstip ook nog eens
Heb ik ook, krijg er een of ander gelukszalig gevoel altijd van.quote:Op zondag 28 december 2025 16:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is echt m'n fave Simple Minds met afstand.
Bohhhhh![]()
![]()
Ach, gij simpele ziel.quote:Op zondag 28 december 2025 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die niet zoveel met Simple Minds kan?
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veroordeelt niet opdat gijzelf veroordeelt worde!quote:
Heb ze juist door de alternatieve lijstjes meer leren waarderenquote:Op zondag 28 december 2025 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja toch net wat minder praktisch, of zoals vroeger om 4 uur 's nachts ofzoquote:Op zondag 28 december 2025 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Afgelopen jaar (of daarvoor) was het midden op de dag
Ja dat preciesquote:Op zondag 28 december 2025 16:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb ik ook, krijg er een of ander gelukszalig gevoel altijd van.
Waarom staat K3 uberhaupt in de lijstquote:Op zondag 28 december 2025 16:44 schreef Gretzl het volgende:
WAAROM IS Oya Lélé populairder dan Heyah Mama?![]()
![]()
Geen idee, maar ik blijf het wel leuk vinden dat ze erin staan.quote:Op zondag 28 december 2025 16:44 schreef Gretzl het volgende:
WAAROM IS Oya Lélé populairder dan Heyah Mama?![]()
![]()
Nee dit kan niet.quote:Op zondag 28 december 2025 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk goede muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zolang ze niet doelt op Paul de Leeuw vind ik alles best.quote:Op zondag 28 december 2025 16:45 schreef 4-elements het volgende:
Dochter staat er al klaar voor. Al heeft zij liever 'dat liedje met de regenboog'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |