quote:Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef PippenScottie het volgende:
Onze Mex was de ster van dit uur
Wat zei ie?quote:Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef PippenScottie het volgende:
Grappige Paul Rabbering is grappig
Zeker!quote:
"Dotan, onder andere op gestemd door Dotan"quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies waren net ook in beeld.
Ze lopen de hele week te zeiken hoe kut ze de top 2000 vinden. Logeren ze bij opa en oma, staan ze te dansen in beeld
Alles is leuker bij opa en oma.quote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ze lopen de hele week te zeiken hoe kut ze de top 2000 vinden. Logeren ze bij opa en oma, staan ze te dansen in beeld
Toffe gast, die Paulquote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Dotan, onder andere op gestemd door Dotan"
Daar gaat iets mis dusquote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
Kan nietquote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komend uur dopesmoker in de snob. Slechts de 20 minuten versie
Awwquote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor voor vandaag. De groeten
Dag Fred! Ik zal er straks weer zijn als je weer wakker wordtquote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor voor vandaag. De groeten
Blijft ook mooi dezequote:Ik heb liever het trollenleger van Dotan op mijn social media dan de klamme handen van Marco op mijn billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |