Dus jij wordt vast heel oud als je vaak bij de fysio zit.quote:Op zondag 28 december 2025 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zei mijn fysio altijd, zo'n beetje bij elke behandeling ...
Ik heb Lotti goes Metal in Paradiso gezien en dat was oprecht een van de leukste concerten van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 28 december 2025 16:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deed ie z'n oude repertoir of Helmut Lotti goes Metal?
Was toen ook wel noodzakelijk, nu al jaren niet geweest, en kraak nog steedsquote:Op zondag 28 december 2025 16:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus jij wordt vast heel oud als je vaak bij de fysio zit.
Gelukkig kon ik de boodschappen controleren of alles geleverd was. Na Queen opruimenquote:
En is Roger ook?quote:
Hij stond in 2024 ook op de vrijdag van Bospop. Was inderdaad wel feest.quote:Op zondag 28 december 2025 16:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb Lotti goes Metal in Paradiso gezien en dat was oprecht een van de leukste concerten van de afgelopen jaren.
Die Elvis/Motorhead crossoverquote:Op zondag 28 december 2025 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hij stond in 2024 ook op de vrijdag van Bospop. Was inderdaad wel feest.
Goes Classic als ik de tv-gids mag geloven.quote:Op zondag 28 december 2025 16:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deed ie z'n oude repertoir of Helmut Lotti goes Metal?
Uit deze lijst zal er komend jaar ook wel n man of 10-15 overlijdenquote:Op zondag 28 december 2025 16:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk ook dat 2026 zijn jaar gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Die stond in Bospop niet op de setlist.quote:Op zondag 28 december 2025 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die Elvis/Motorhead crossover
quote:Op zondag 28 december 2025 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uit deze lijst zal er komend jaar ook wel n man of 10-15 overlijdenMet zo'n lange lijst lijkt 10-15 wel een zekerheidje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
[..]
Uit deze lijst zal er komend jaar ook wel n man of 10-15 overlijdenHeeft Cher dubbele kansen om te overlijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 28 december 2025 15:44 schreef Isorden het volgende:
Spot de Mex:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 december 2025 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
@:Mexicanobakker stond je afgelopen uur nu ergens rechts? Heb af en toe met een schuin oog gekeken (we hadden bezoek)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 28 december 2025 16:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Met zo'n lange lijst lijkt 10-15 wel een zekerheidje ja.
[..]
Uit deze lijst zal er komend jaar ook wel n man of 10-15 overlijdenGerard Cox is toch al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]
Uit deze lijst zal er komend jaar ook wel n man of 10-15 overlijdenWel jaloers op Cher trouwens, die blijkbaar 2 levens heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Voor en na de verbouwingquote:Op zondag 28 december 2025 16:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel jaloers op Cher trouwens, die blijkbaar 2 levens heeft.
Volgend uur,quote:Op zondag 28 december 2025 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goed gespot. Die moeten we nog krijgen in deze top 2000
@BillDauterive en @TheVulture ookquote:Op zondag 28 december 2025 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend uur,
Ik ben een sucker voor Cox.
Je bent een Cox sucker?quote:Op zondag 28 december 2025 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend uur,
Ik ben een sucker voor Cox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |