She walks like a woman but talks like a man?quote:Op zondag 28 december 2025 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
She's an easy lover
she's got a hard-on you won't believe it
Darten is geen sport.quote:
L O L Aquote:Op zondag 28 december 2025 16:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
She walks like a woman but talks like a man?
Was alles maar zo easyquote:
En dat zonder DABquote:Op zondag 28 december 2025 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Flink gestegen opeens weer deze trouwens +172
Nou ja “sportkleding”quote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vind het altijd schattig dat ze sportkleding aan hebben tijdens het gooien van pijltjes
Krakende wagens rijden het langst.quote:
Thuis waarschijnlijk ook geschoren joggingbroekenquote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vind het altijd schattig dat ze sportkleding aan hebben tijdens het gooien van pijltjes
Ik weet niet hoe Phil leven hij nog Collins zich heeftquote:
Ik krijg gewoon zin om die Philip Bayley vol op zijn bek te slaan met zijn vrolijk gepiepquote:
Deed ie z'n oude repertoir of Helmut Lotti goes Metal?quote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Helmut Lotti gemist op tv, wat vervelend.
Och ja enigquote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Thuis waarschijnlijk ook geschoren joggingbroeken
quote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin om die Philip Bayley vol op zijn bek te slaan met zijn vrolijk gepiep![]()
![]()
![]()
Dit zei mijn fysio altijd, zo'n beetje bij elke behandeling ...quote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Krakende wagens rijden het langst.
Dat krijg ik straks bij Bruno Sarsquote:Op zondag 28 december 2025 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin om die Philip Bayley vol op zijn bek te slaan met zijn vrolijk gepiep![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |