Ik heb niet op zitten letten.quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb 'm nu wel een paar keer gespot
helaas toch wel...quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aan het afscheidsconcert van de Dijk kwam maar geen einde
Alles gaat verkeerd en je bent ook maar een manquote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Elke avond
Iedere nacht
.... heb ik geen stroom
Een slimme, zakelijk sterke vrouw die veel mee heeft gezeten in het leven.quote:
Ik ook. bij zn vader op de schoudersquote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb 'm nu wel een paar keer gespot
Is wel een Dijk van een plaatquote:Op zondag 28 december 2025 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn betere Dijken wel, gelukkig komen die nog
Je zat met je vingers tussen de castagnetten?quote:
Al is dit ook een Dijk van een plaat!quote:Op zondag 28 december 2025 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn betere Dijken wel, gelukkig komen die nog
Al besprokenquote:Op zondag 28 december 2025 15:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Al is dit ook een Dijk van een plaat!
Reeds besprokenquote:Op zondag 28 december 2025 15:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Al is dit ook een Dijk van een plaat!
Ik ben geen visser.quote:Op zondag 28 december 2025 15:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je zat met je vingers tussen de castagnetten?
Hoop het niet neequote:
Suddenly gayquote:
Ohwwww... allebei met een p jullie. Excuus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Ik ben er van overtuigd dat als ze voor president van de VS zou gaan ze het met gemak zou winnenquote:Op zondag 28 december 2025 15:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een slimme, zakelijk sterke vrouw die veel mee heeft gezeten in het leven.
Als je het spelletje snapt, hoeft de muziek niet heel geweldig te zijn.
Schuld van Hans Brinker.quote:
Suddenly neequote:
Dat rijmt ookquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anneke van Giersbergen cover dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |