Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt? Het maar goed dat je het zei.quote:
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
The Great Flood aan het kijkenWho cares if one more light goes out?
Ik heb ook vaste schroevendraaiers. Veel handiger.quote:Op zondag 28 december 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaste schroevendraaiers vind ik wel prettiger, maar met bitjes kun je wel makkelijker en sneller wisselen en heb je alles bij de hand.![]()
Nog steeds mistig hier, trok eerst een beetje weg en zelfs een flauw zonnetjeWho cares if one more light goes out?
Die bitjes vallen me ook te snel uit de schroevendraaier.quote:Op zondag 28 december 2025 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook vaste schroevendraaiers. Veel handiger.
1 schroevendraaier heeft er wel een goede magneet in zitten, maar dat is echt zo'n klein kutding waar je amper kracht mee kunt zetten.![]()
Voelt gelijk ook zo kil aan he?quote:Op zondag 28 december 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
Nog steeds mistig hier, trok eerst een beetje weg en zelfs een flauw zonnetje![]()
dann heb je toch de verkeerde, ik ben fan van die ik nu altijd in mijn zak hebquote:Op zondag 28 december 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bitjes vallen me ook te snel uit de schroevendraaier.
1 schroevendraaier heeft er wel een goede magneet in zitten, maar dat is echt zo'n klein kutding waar je amper kracht mee kunt zetten.
Do what you love, love what you do!![]()
Moet je magnetische bitjes hebben. Werkt perfect op een schroeftol.quote:Op zondag 28 december 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bitjes vallen me ook te snel uit de schroevendraaier.
1 schroevendraaier heeft er wel een goede magneet in zitten, maar dat is echt zo'n klein kutding waar je amper kracht mee kunt zetten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo echt wel brr.. gaat ieder geval niet meer vriezen de komende dagen.quote:Who cares if one more light goes out?
Voor in m'n DeWalt heb ik wel een goed magnetisch verloopstukje.quote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je magnetische bitjes hebben. Werkt perfect op een schroeftol.![]()
![]()
Zon, blauwe lucht, geen wind.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een aantal bitjes van hoge kwaliteit en wat van die pruttel uit de knakenbak.
Dat laatste is wel een veel completere set uiteraard.![]()
Ik zwem in de inbussleutels, vaak werd zo'n ding meegeleverd met een IKEA produkt.quote:Op zondag 28 december 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb een aantal bitjes van hoge kwaliteit en wat van die pruttel uit de knakenbak.
Dat laatste is wel een veel completere set uiteraard.![]()
Ow die pleur ik altijd gelijk weg.quote:Op zondag 28 december 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zwem in de inbussleutels, vaak werd zo'n ding meegeleverd bij een IKEA produkt.
Ik bewaar altijd maar 2 van elke soort.![]()
Als jullie nu even allemaal naar je gereedschapsvoorraad gaan en inventariseren wat jullie allemaal hebben liggen, dan kunnen we de daarna even de lijsten vergelijken.
Ik wacht hier wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
onmisbaar voor mij en neem ik ook vaak mee als ik niet met auto kan komen.
duspol. platte kleine schroevendraaier. een oke voor als de WTB gasten het n iet hebben of klunen. paar grote baco.Do what you love, love what you do!![]()
Die baco alleen niet opdrinken tot je uitgestapt bent en de sleutels hebt opgeborgen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:34 schreef kree het volgende:
onmisbaar voor mij en neem ik ook vaak mee als ik niet met auto kan komen.
duspol. platte kleine schroevendraaier. een oke voor als de WTB gasten het n iet hebben of klunen. paar grote baco.![]()
ga toch maar even kijkenquote:Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb eerst dozen vol meuk weg te gooien, dat gereedschap komt later welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
raad dat ding aan trouwens wat ik net linkte, en is er ook nog met andere bitjes. maargoed hier meestal genoeg aan.
Kijk met torq en Nm heb ik wel in de auto, meestal niet nodig met die in mijn zak kom dik heel eind.Do what you love, love what you do!![]()
Even op je to do lijst zetten voor volgend jaarquote:Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb eerst dozen vol meuk weg te gooien, dat gereedschap komt later wel
Who cares if one more light goes out?
torxquote:Op zondag 28 december 2025 15:36 schreef kree het volgende:
raad dat ding aan trouwens wat ik net linkte, en is er ook nog met andere bitjes. maargoed hier meestal genoeg aan.
Kijk met torq en Nm heb ik wel in de auto, meestal niet nodig met die in mijn zak kom dik heel eind.![]()
Hou me niet langer in spanning.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja het schroefje, ik doelde op hoeveel Newton meter je ze vast moet zetten als alternatief.quote:
Meestal doe ik ze op gevoel trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn vader had altijd veel gereedschap en onderdelen in zijn garage.
Toen een oom van me overleed (die ook enorm veel kluste), ging al zijn spullen naar mijn vader toe die toen gelijk alles dubbel had.
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik ook allemaal gereedschap gekocht en op een gegeven moment gingen al m'n vader z'n spullen naar mij toe.
Dat heb ik allemaal jarenlang bewaard en uiteindelijk heel veel weggegooid of weggegeven.![]()
Dat is torque.quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja het schroefje, ik doelde op hoeveel Newton meter je ze vast moet zetten als alternatief.
Meestal doe ik ze op gevoel trouwens.![]()
maar ook setje van dat zelfde merk. ben er wel tevreden mee moet ik zeggen en gebruik ze elke dag.Do what you love, love what you do!![]()
Torx en inbus kun je vaak trouwens ook wel met een platte schroevendraaier open krijgen....wederom eventueel met wat hulp van een hamer!![]()
![]()
Even mn plintenladder pakkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Net 1300 gram kalfvlees weggeflikkerd.
Bij een toko gekocht, in porties ingevroren en alles is alsnog bedorven....![]()
Misschien was er al iets mis mee?Who cares if one more light goes out?
Dat lijkt me ook. Of het zit al 30 jaar in de vriezer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien is het al eerder ingevroren geweest, dan kan het in de vriezer alsnog bederven.
Overigens vraag ik me wel af hoe koud de vriezer is. Ik heb er geen thermometer voor en het is wel een oud ding.![]()
Misschien dan eens thermometer er voor halen, wie weet werkt de diepvries niet meer goedquote:Op zondag 28 december 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
Misschien is het al eerder ingevroren geweest, dan kan het in de vriezer alsnog bederven.
Overigens vraag ik me wel af hoe koud de vriezer is. Ik heb er geen thermometer voor en het is wel een oud ding.Who cares if one more light goes out?
waarom zou je het 2x invriezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja, kan je straks alles wegsmijtenquote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens thermometer er voor halen, wie weet werkt de diepvries niet meer goed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan heb je het tegen de instructies in, ingevroren.quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
1x ingevroren aan die toko geleverd, 1x dat ik het zelf heb ingevroren?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar hoe kon ik weten of die toko hun vlees al dan niet ingevroren binnen heeft gekregen? Ik vraag het niet elke keer als ik ergens wat koop; soms ga je er van uit dat iets vers is.quote:Op zondag 28 december 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je het tegen de instructies in, ingevroren.![]()
Staat vaak gewoon op de verpakking of in de winkel aangegeven. Anders vragen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe kon ik weten of die toko hun vlees al dan niet ingevroren binnen heeft gekregen? Ik vraag het niet elke keer als ik ergens wat koop; soms ga je er van uit dat iets vers is.
Want dit is kapitaalvernietigingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook als je het gewoon in een toko koopt en ze het ter plekke voor je snijden in het gewicht wat je wil hebben?quote:Op zondag 28 december 2025 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Staat vaak gewoon op de verpakking of in de winkel aangegeven![]()
Dan is het vast niet ingevroren geweest
Mischien ligt het te lang in je vriezer, of vriest je vriezer niet goed
En de volgende keer bij die toko even vragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan het alsnog bevroren aangekomen zijn daar en als vers worden verkochtquote:Op zondag 28 december 2025 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook als je het gewoon in een toko koopt en ze het ter plekke voor je snijden in het gewicht wat je wil hebben?![]()
Zou het gewoon vragen. Dag hoeft niet elke keer want ze krijgen waarschijnlijk bepaald vlees wel vers en ander ingevroren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vragenquote:Op zondag 28 december 2025 15:59 schreef ToT het volgende:
Ik kan moeilijk tegen de instructies in gaan als het in een lullig plastic zakje meegegeven wordt.
Klopt, doe ik in het vervolg ook.quote:Op zondag 28 december 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan het alsnog bevroren aangekomen zijn daar en als vers worden verkocht![]()
Zou het gewoon vragen. Dag hoeft niet elke keer want ze krijgen waarschijnlijk bepaald vlees wel vers en ander ingevroren.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Hemaquote:
Je ziet toch wat er staatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dat zijn bijna altijd allemaal dezelfdequote:Op zondag 28 december 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zwem in de inbussleutels, vaak werd zo'n ding meegeleverd met een IKEA produkt.![]()
![]()
Ik kwam deze tegen ken je die al?quote:Op zondag 28 december 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
En dat zijn bijna altijd allemaal dezelfde
Nee.quote:Op zondag 28 december 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen ken je die al?
[ afbeelding ]
Wel een mooie. Al is het niet in het West-Brabants.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: