Misschien dan eens thermometer er voor halen, wie weet werkt de diepvries niet meer goedquote:Op zondag 28 december 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
Misschien is het al eerder ingevroren geweest, dan kan het in de vriezer alsnog bederven.
Overigens vraag ik me wel af hoe koud de vriezer is. Ik heb er geen thermometer voor en het is wel een oud ding.
ja, kan je straks alles wegsmijtenquote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens thermometer er voor halen, wie weet werkt de diepvries niet meer goed
Dan heb je het tegen de instructies in, ingevroren.quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
1x ingevroren aan die toko geleverd, 1x dat ik het zelf heb ingevroren?
Maar hoe kon ik weten of die toko hun vlees al dan niet ingevroren binnen heeft gekregen? Ik vraag het niet elke keer als ik ergens wat koop; soms ga je er van uit dat iets vers is.quote:Op zondag 28 december 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je het tegen de instructies in, ingevroren.
Staat vaak gewoon op de verpakking of in de winkel aangegeven. Anders vragen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe kon ik weten of die toko hun vlees al dan niet ingevroren binnen heeft gekregen? Ik vraag het niet elke keer als ik ergens wat koop; soms ga je er van uit dat iets vers is.
Ook als je het gewoon in een toko koopt en ze het ter plekke voor je snijden in het gewicht wat je wil hebben?quote:Op zondag 28 december 2025 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Staat vaak gewoon op de verpakking of in de winkel aangegeven
Kan het alsnog bevroren aangekomen zijn daar en als vers worden verkochtquote:Op zondag 28 december 2025 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook als je het gewoon in een toko koopt en ze het ter plekke voor je snijden in het gewicht wat je wil hebben?
Vragenquote:Op zondag 28 december 2025 15:59 schreef ToT het volgende:
Ik kan moeilijk tegen de instructies in gaan als het in een lullig plastic zakje meegegeven wordt.
Klopt, doe ik in het vervolg ook.quote:Op zondag 28 december 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan het alsnog bevroren aangekomen zijn daar en als vers worden verkocht![]()
Zou het gewoon vragen. Dag hoeft niet elke keer want ze krijgen waarschijnlijk bepaald vlees wel vers en ander ingevroren.
Hey Hemaquote:
Je ziet toch wat er staatquote:
En dat zijn bijna altijd allemaal dezelfdequote:Op zondag 28 december 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zwem in de inbussleutels, vaak werd zo'n ding meegeleverd met een IKEA produkt.
Ik kwam deze tegen ken je die al?quote:Op zondag 28 december 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
En dat zijn bijna altijd allemaal dezelfde
Nee.quote:Op zondag 28 december 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen ken je die al?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |