me does not carequote:Op zondag 28 december 2025 14:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We deden 'm eerder dit uur ook al in tweevoud
Bohhhhhh jaaaaquote:Op zondag 28 december 2025 14:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Muzikaal is Supertramp toch wel gewoon echt heel erg goed, he?
Om vast met het volgende nummer te spreken:quote:Op zondag 28 december 2025 14:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Qua favoriete band twijfel ik nog steeds tussen Supertramp en Pink Floyd, verder is er eigenlijk weinig betersquote:Op zondag 28 december 2025 14:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Verrassend weinig liedjes wel over Parijs in de Top, is jullie dat ook opgevallen? We hebben natuurlijk hiphopklassieker Niggas in Paris, maar welke andere tracks refereren in songtekst of titel naar de lichtstad?quote:
Kenny B?quote:Op zondag 28 december 2025 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Verrassend weinig liedjes wel over Parijs in de Top, is jullie dat ook opgevallen? We hebben natuurlijk hiphopklassieker Niggas in Paris, maar welke andere tracks refereren in songtekst of titel naar de lichtstad?
Parisienne walkways of zoquote:Op zondag 28 december 2025 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Verrassend weinig liedjes wel over Parijs in de Top, is jullie dat ook opgevallen? We hebben natuurlijk hiphopklassieker Niggas in Paris, maar welke andere tracks refereren in songtekst of titel naar de lichtstad?
Zou kunnen, er ontbreken wel wat nummers met geweldige outro's in de lijst.quote:Op zondag 28 december 2025 14:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ala een outro lang duurt maar stiekem nog steeds te kort, dan is het een goddelijke outro.
Misschien wel de mooiste uit de lijst?
Southern man > Sweet home alabamaquote:
Een van de ergste artiesten ooitquote:
Ik wil sowieso niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 28 december 2025 14:48 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk liedje, maar in Alabama zou ik niet dood gevonden willen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Stond een paar jaar geleden nog in de KKD dacht ik, maar in de Top is ie sinds 2019 verdwenenquote:
D'r zit een namedrop in Super Trouper toch? En je had ooit Jacques Dutronc. En Kenny B.quote:Op zondag 28 december 2025 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga Pink Floyd maar weer eens een kans geven. Heb er helemaal niks mee. Zo weinig dat ik die nummers die altijd hoop in de top 10/20 staan niet eens ken. Het gaat blijkbaar ene oor in en andere oor uit.quote:Op zondag 28 december 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua favoriete band twijfel ik nog steeds tussen Supertramp en Pink Floyd, verder is er eigenlijk weinig beters
Kenny Bquote:Op zondag 28 december 2025 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2025 14:49 schreef Isorden het volgende:
Why is reverse cowgirl illegal in Alabame?Gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |