In welke kleur zou Stevie Wonder dromen?quote:Op zondag 28 december 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Waar slaat heel de titel van dit nummer op eigenlijk, dromen doe je toch gewoon in kleur
Ja. Dat is niet mijn schuld. Buiten het feit dat ik niet stem bij de Top 2000.quote:
Ik droom altijd in zwart/wit. Over Marilyn Monroe en Jean Simmons enzo.quote:Op zondag 28 december 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Waar slaat heel de titel van dit nummer op eigenlijk, dromen doe je toch gewoon in kleur
Ze zien eruit alsof ze heel veel moeite hebben gedaan om een outfit aan te trekken die eruit ziet alsof ze er geen moeite voor hebben gedaanquote:Op zondag 28 december 2025 14:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom zien S&F er trouwens altijd uit alsof ze gekleed worden door een kleuter?
En ik moet bij Alle Farben denken aan K3. Het kan verkeren.quote:Op zondag 28 december 2025 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Bij kleuren moet ik altijd aan deze artiest denken Bekijk deze YouTube-video
Dat is gewoon de hedendaagse kledingstijl denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 14:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom zien S&F er trouwens altijd uit alsof ze gekleed worden door een kleuter?
Leuk!quote:
Dromen in kleur. Maar het klinkt kleurloos.quote:Op zondag 28 december 2025 14:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind het triest voor Freek maar dat neemt niet weg dat de muziek nog steeds witbrood zonder beleg is.
En 15x is té veel.
Het is een beetje gekerm.quote:
Ebony en ivory?quote:Op zondag 28 december 2025 14:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
In welke kleur zou Stevie Wonder dromen?
al besprokenquote:
Wordt voor ze uitgezocht op de dagbesteding denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 14:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
hoe is het in het cafe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |