Het stukje Won't Get Fooled Again in het begin van Gary's opkomst geeft hem het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 28 december 2025 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig met de muziek van Wattimena, maar dat gekrijs en dat rare schelle geluid bij Anderson's nummer doet mij dan toch maar die meuk van Wattimena kiezen
Dan denk je dat het nog wat kan worden, maar ja, fooled again.quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het stukje Won't Get Fooled Again in het begin van Gary's opkomst geeft hem het voordeel van de twijfel.
OKT schaatsenquote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld. Wat gaan we nu kijken?
OKT rondjes schaatsen?quote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef Zipportal het volgende:
Afrika Cupquote:Op zondag 28 december 2025 15:50 schreef Zipportal het volgende:
Straks zwembad, dan de stad in, hapje eten, en kijken of er vanavond nog wat kerstmarkterigs te scoren is. Anders morgen.quote:
Ethiopië is gediskwalificeerd, die aten het gras op.quote:
Is het niet wat vroeg om al straalbezopen te zijn?quote:Op zondag 28 december 2025 15:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik gun het Jermaine wel als het spel ernaar is.
Da's ambitiequote:Op zondag 28 december 2025 15:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om al straalbezopen te zijn?
Marcel Maijer ookquote:Op zondag 28 december 2025 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Marco Meijer is een hopeloos irritante chauvinist.
Ik nietquote:Op zondag 28 december 2025 16:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Wie heeft die 9-darter dan gegooid?
Djurmeen gelooft ook in Sinterklaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |