quote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Long covid gedoetjesAh ok, van dat probleem had ik nog nooit gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zondag 28 december 2025 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Long covid gedoetjeshoax!!! je longen hebben niets met je ogen van doen. dus niets long covidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee Brainpower staat er niet inquote:
Bijna net zo leuk als tijdens Tequila.quote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef PippenScottie het volgende:
Sta je daar in de playback booth tijdens Children
Ah, mijn favoriete karaokeplaatjequote:Op zondag 28 december 2025 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als tijdens Tequila.
Ik ook nietquote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ok, van dat probleem had ik nog nooit gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heb alleen de eerste twee afleveringen gezien, maar werd daar niet heel enthousiast vanquote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn er mensen die NIET fan van The Office zijn?
Blijkbaar vakkundig ontweken afgelopen jaren. Of het is niet blijven hangen.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 28 december 2025 14:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste twee afleveringen gezien, maar werd daar niet heel enthousiast van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |