quote:Op zondag 28 december 2025 14:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien niet te ontvangen in het oosten
Bohhh lekker hoor dezequote:Op zondag 28 december 2025 14:23 schreef PippenScottie het volgende:
Essnhillsje incoming in 3, 2, 1…..
quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een bril zonder sterkte in de glazen
Alleen prisma's
GMTAquote:
Zweetsequote:
Robert Miles - Children past imo ook wel in dit rijtje, echt atypisch voor NPO Radio 2quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vond die zo goed passen bij die andere (voor Radio 2) atypische megahits van rond de eeuwwisseling zoals
L'Amour Toujours en Sandstorm.
Wachten op de dag dat Barthezz en Scoop ook de lijst halen
Bekijk deze YouTube-video
Staat in mijn top 4 van beste series ooit.quote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn er mensen die NIET fan van The Office zijn?
Loop zequote:
Meer iets voor Michael Jacksonquote:Op zondag 28 december 2025 14:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Children, Jeffrey Epstein vindt dit ook leuk
Trek ze uit elkaarquote:
Zeker, wandelen is ook gezondquote:Op zondag 28 december 2025 14:25 schreef alopio het volgende:
Ik ga een stukje lopen.
Is dat ook sport?
Naar de koelkast?quote:Op zondag 28 december 2025 14:25 schreef alopio het volgende:
Ik ga een stukje lopen.
Is dat ook sport?
Ok Marcoquote:Op zondag 28 december 2025 14:25 schreef Zwansen het volgende:
Dit doet me altijd denken aan andere dingen.
Een luchtvochtigheid in huis van zo'n 33% helpt niet.quote:Op zondag 28 december 2025 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn ogen doen het nog steeds prima zonder bril. Wel zijn ze constant te droog.
Oh ja die is totquote:Op zondag 28 december 2025 14:24 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Niet oud geworden die Robert Miles
Nee, die begint al veel rustigerquote:Op zondag 28 december 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Ze gaan zeker niet de originele versie van 7+ minuten draaien?
Rooms-katholieke priesters?quote:Op zondag 28 december 2025 14:25 schreef Zwansen het volgende:
Dit doet me altijd denken aan andere dingen.
Long covid gedoetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja hoorquote:Op zondag 28 december 2025 14:25 schreef alopio het volgende:
Ik ga een stukje lopen.
Is dat ook sport?
reeds besprokenquote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef PippenScottie het volgende:
Sta je daar in de playback booth tijdens Children
Dit is nu die lekkere dansplaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |