Heb al 30 jaar van mijn 32-jarige leven een bril maar ben er ook wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 28 december 2025 14:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel mijn ogen laten laseren, maar niet uit ijdelheid. Ik vond mijn bril irritant en lenzen trok ik niet
niet heel ergquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe ijdel zijn jullie eigenlijk?
Ik ben ijdeler dan ik wil toegeven, denk ik. Anders was ik al lang een ongeschoren joggingbroek bankhanger
Goede uitslag welquote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef Isorden het volgende:
Die Beach Boys tribute uit The Tribute zouden ook net zo makelijk Supertramp kunnen doen
Dat zijn wel heel andere instrumentenquote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef Isorden het volgende:
Die Beach Boys tribute uit The Tribute zouden ook net zo makelijk Supertramp kunnen doen
Gone Hollywood vind ik toch wel de fijnste denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
Misschien wel de beste plaat van het album Breakfast in America
Hmm ik ben niet echt van de make up maar heb wel altijd wat op. Qua kleding hangt het af van wat ik ga doen. Thuis vaak legging met hoodie, werk of ergens naartoe bijna altijd een jurkje en mijn haar gestyled.quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe ijdel zijn jullie eigenlijk?
Ik ben ijdeler dan ik wil toegeven, denk ik. Anders was ik al lang een ongeschoren joggingbroek bankhanger
pics or it didnt happenquote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
Ik hang met een oversized snugglehoodie aan op de bank
Zal wel meevallen met dat ijdele
Je was me net voor.quote:
Ik heb 1 keer lenzen geprobeerd en toen was ik ineens heel blij met mijn bril. Wat een gepiel, allemachtig.quote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al 30 jaar van mijn 32-jarige leven een bril maar ben er ook wel een beetje klaar mee.
Ik houd hier in huis nog steeds dapper stand. Ma was 8 Pa was 15 en mn broer 21 toen ze aan de bril gingen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al 30 jaar van mijn 32-jarige leven een bril maar ben er ook wel een beetje klaar mee.
Een van de beste uitgaven uit mijn leven, die oog lasering. Zo blij mee nog nooit beslagen bril meer, druppels van regen, warmquote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook Koos Brilloos hiero, behalve zonnebrillenquote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik houd hier in huis nog steeds dapper stand. Ma was 8 Pa was 15 en mn broer 21 toen ze aan de bril gingen.
Met 35 nu nog steeds niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |