Sooooowwww KOEKOEKquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die goal van Tadic mocht er ook wel zijn
Ik kan hier geen like voor gevenquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik eet regelmatig tonijn uit blik, lekker!
die actie van Frenkie op het middenveldquote:
Modric op z'n kont.quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
die actie van Frenkie op het middenveld
hij zit natuurlijk op de zolderquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
Als Mexi echt in het cafe zit is hij de meest onzichtbare bezoeker uit. Het blijf wel je fokker natuurlijk
Het korte antwoord is jaquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik strippend you can leave your hat on ga karaoken
dat was echt een geweldig elftalquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Modric op z'n kont.
Legendarische foto.
Nee dat had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen like voor geven
Terechte klachtquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef Arizona het volgende:
Racoon. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Aan hun muziek dus.
Ik ondersteun dit.quote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het korte antwoord is ja
Het lange antwoord is jaaaaa
Hij zit nog in de trein onderweg las ik netquote:Op zondag 28 december 2025 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
Als Mexi echt in het cafe zit is hij de meest onzichtbare bezoeker uit. Het blijf wel je fokker natuurlijk
ik ook. niet echt storend zeg maarquote:
Ze behoren qua bekende Nederpop-artiesten juist tot het deel dat ik relatief goed kan hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef Arizona het volgende:
Racoon. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Aan hun muziek dus.
Dan is de booth wel snel leeg denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het korte antwoord is ja
Het lange antwoord is jaaaaa
Ik vraag me af wanneer dat ooit weer een keer gaat gebeuren, een Nederlandse ploeg in de halve finale Sjempjuns Liek. Ik denk dat dat nog weer eens jaren kan gaan duren, wat ook veel zegt over dat ajax team.quote:
tja beetje eigen schuld. overmoed. Maar in de finale had ik het wel willen zien.quote:
Zo slecht kan het niet zijn. We hebben je al horen zingen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan is de booth wel snel leeg denk ik
Ik bespaar op huisvestingquote:Op zondag 28 december 2025 13:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt de man die leeft in een vuilnisbak
truequote:Op zondag 28 december 2025 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer dat ooit weer een keer gaat gebeuren, een Nederlandse ploeg in de halve finale Sjempjuns Liek. Ik denk dat dat nog weer eens jaren kan gaan duren, wat ook veel zegt over dat ajax team.
Die Valentijn is ook wel echt een nutteloze journalistquote:
Kan volgend uur wel mooi verder met de tramquote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij zit nog in de trein onderweg las ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |