Nathan Rutjes Godquote:Op zondag 28 december 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
Nee kijk ik toch liever gewoon Wie is de Mol voor sabotage
Ik heb de FOK! Prono gewonnen dit jaarquote:
en hoe voel je je nu?quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb de FOK! Prono gewonnen dit jaar![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik het 0 gevolgd heb en alleen heb gezien dat Nathan de mol was en de pot een historisch dieptepunt had bereikt.quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet weer die clown en die acrobaat..quote:
Gisteren kwam er een nummer voorbij waarin hij precies klonk als Snelle.quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef ok01 het volgende:
Toen was Typhoon nog goed. Nu werkt hij alleen maar met zeik artiesten
Als je nooit mol acties in beeld brengt is de pot altijd 0quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het 0 gevolgd heb en alleen heb gezien dat Nathan de mol was en de pot een historisch dieptepunt had bereikt.
Een bijna onverslaanbare nummer 2 te grazen genomen!quote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op schoot ook?quote:Op zondag 28 december 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over Typhoon: hij heeft bij ieniminimuis op school gezeten
EN IK OOGST EN IK ZAAIquote:
Wel triest, hij is solo zoveel beterquote:Op zondag 28 december 2025 13:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gisteren kwam er een nummer voorbij waarin hij precies klonk als Snelle.
Maar het verdient vast prima zo.
Als een echte winnaress natuurlijkquote:
Nee, want ik was VWO elite dus ging niet om met de rest van de schoolquote:
Was live best vet.quote:Op zondag 28 december 2025 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
André Manuel die oogst wat ie zaait
R. Kelly zou jaloers zijnquote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef ok01 het volgende:
Toen was Typhoon nog goed. Nu werkt hij alleen maar met zeik artiesten
WAS JIJ hier ook bij Gale, BKS15. Legendarisch in de TWOquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |