Trump wijsmaken dat het groenland isquote:Op zondag 28 december 2025 12:43 schreef Isorden het volgende:
Kunnen we Zeeland onderhand niet gewoon afsteken en af laten drijven?
Ja want tot Muse blijft dit uur vrij matig (en Muse ben jij ook niet bepaal fan van geloof ik)quote:
Ik maar met Limburg. Ik trek Rowwen Heze en co toch wel slechter dan Racoon en Blafquote:Op zondag 28 december 2025 12:43 schreef Isorden het volgende:
Kunnen we Zeeland onderhand niet gewoon afsteken en af laten drijven?
Kutmuziek. Komt door de mosselen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:43 schreef alopio het volgende:
Waarom heeft zeeland zulke walgelijke muziek. Zit er iets in het water daar
Jan Boskamp vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 28 december 2025 12:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kutmuziek. Komt door de mosselen.
Ikwordtochschijtziekvanjouwquote:Op zondag 28 december 2025 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jan Boskamp vindt dit niet leuk.
Ik geloof niet dat ik Avicii inderdaadquote:
Stand By Mehappie is meer zijn dingquote:Op zondag 28 december 2025 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jan Boskamp vindt dit niet leuk.
'wejjelijknietegelove'quote:Op zondag 28 december 2025 12:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ikwordtochschijtziekvanjouw
*geeft klap op schouder*
quote:Op zondag 28 december 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
Paar nachtjes weggeweest maar nu weer lekker thuis om de rest van deze Top 2000 met jullie mee te maken
Ellende ditquote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik heb hier ook helemaal niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |