Oceaan is wel een prachtig nummer.quote:Op zondag 28 december 2025 12:45 schreef Hamlapjes het volgende:
De Engelstalige Racoonmuziek is nog wel te pruimen, maar die Nederlandstalige meuk
blauw of gewoon verbrijseld?quote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
'wejjelijknietegelove'
Dat Rene's schouder niet permanent blauw is verbaast me nog enigszins.
Een pot natquote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Maar maar ook dit is in mijn beleving gewoon van Avicii. Weet t zeker
Dit heeft nog een keertje 150 gestaan hè. Nog steeds mild boos daaroverquote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef alopio het volgende:
Ja leuke opvuller voor 1000 plekken lager. Matig blokje dit
Die hebben ze tijdens Serious Request toch nog een keer naar het Engels vertaald.quote:
Dat gevoel heb ik ook altijd bij Martin Garrixquote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Maar maar ook dit is in mijn beleving gewoon van Avicii. Weet t zeker
Hoe dan? Wat is er mis met Nederlandquote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit heeft nog een keertje 150 gestaan hè. Nog steeds mild boos daarover
De Echte Ventquote:
En dan nieuw land inpolderen en dat noemen we dan Nieuw-Zeelandquote:Op zondag 28 december 2025 12:43 schreef Isorden het volgende:
Kunnen we Zeeland onderhand niet gewoon afsteken en af laten drijven?
quote:Op zondag 28 december 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan nieuw land inpolderen en dat noemen we dan Nieuw-Zeeland
Ja, een griepje is ook beter te doen dan ebola.quote:
Platstampen ken ik wel maar platgekookt?quote:
Sommige van Muse kan ik wel waarderenquote:Op zondag 28 december 2025 12:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja want tot Muse blijft dit uur vrij matig (en Muse ben jij ook niet bepaal fan van geloof ik)
Maar dat is gewoon top 10 meest walgelijke nummers in de lijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |