Welkquote:
Mweh men wilt gewoon liefde.quote:Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Incels vinden dat ze recht hebben op tijd, energie, en het lichaam van een ander zonder zelf iets te bieden of zichzelf aantrekkelijk te maken.
Ja seks krijgen als vrouw is niet zo lastig, je kunt er met een ok lichaam zelfs geld voor vragen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, een incel kan geen seks of vrouw krijgen. Ik wel, maar kom alleen hufters tegen.
Je klinkt ook erg gelukkig…quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn leven is compleet zonder vent.
Ik ben boos dat ik veel hufters kansen heb gegeven en dat 99,99% van de single mannen redpilled is en zich zo gedraagt. Maar niet dat ik mijn droomman niet heb. Dat is een nice to have, geen moetje. Ooit wil ik ook ee huis kopen maar in deze economie huren is ook prima. Liever single dan met een Petersonfan.
Ik denk juist dat het scheefgroei in de hand werkt. De sociale hiërarchie binnen het gemiddelde klaslokaal of de aula is 9/10 keer terug te borduren op totaal irrelevante en vaak zelfs negatieve zaken.quote:Op maandag 29 december 2025 13:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar de jeugd weet nu al niet meer hoe met elkaar te praten.. denk je niet dat het nog erger wordt als ze helemaal apart zitten?
Plus je zei dat de pauzes wel samen kunnen. Dat gaat dan niet helpen want dan zijn ze weer hormonaal en gefrustreerd als ze terug hun klas in komen.
Dat werkt toch ook al jaren de andere kant op, hoeveel vrouwen doen oprecht moeite om een man te behagen? Van alle vrouwen die ik in mijn leven heb gehad had ik maar bij 2 het gevoel dat ze echt wat om mij gaven. Voor de rest voelden de relaties als een zakelijk contract. Jij doet dit en dan krijg je dat. En zodra je uit de pas loopt dan gebeurt dit en hoef je niet te rekenen op dat.quote:Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Incels vinden dat ze recht hebben op tijd, energie, en het lichaam van een ander zonder zelf iets te bieden of zichzelf aantrekkelijk te maken.
Zit natuurlijk ook eigen keus bij, ik ken die types ook maar die schrijf ik in de datingfase al af.quote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook al jaren de andere kant op, hoeveel vrouwen doen oprecht moeite om een man te behagen? Van alle vrouwen die ik in mijn leven heb gehad had ik maar bij 2 het gevoel dat ze echt wat om mij gaven. Voor de rest voelden de relaties als een zakelijk contract. Jij doet dit en dan krijg je dat. En zodra je uit de pas loopt dan gebeurt dit en hoef je niet te rekenen op dat.
Erg vermoeiend om een relatie te hebben op die gronden.
Dan kun je dus niemand krijgen waarmee je seks wil hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 11:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, een incel kan geen seks of vrouw krijgen. Ik wel, maar kom alleen hufters tegen.
Ik ken echt vrijwel niemand die er zo in zit. Zegt meer over jou en de types die je uitzoekt, denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook al jaren de andere kant op, hoeveel vrouwen doen oprecht moeite om een man te behagen? Van alle vrouwen die ik in mijn leven heb gehad had ik maar bij 2 het gevoel dat ze echt wat om mij gaven. Voor de rest voelden de relaties als een zakelijk contract. Jij doet dit en dan krijg je dat. En zodra je uit de pas loopt dan gebeurt dit en hoef je niet te rekenen op dat.
Als je als man liefde wil, kun je beter een kat of hond in huis halen dan een vrouw zoeken. Het nadeel van een huisdier ten opzichte van een vrouw is dat je met een huisdier natuurlijk geen sex kan hebben. Maar van een kat of hond krijg je wel liefde.quote:
Ik denk dat alles gescheiden houden het niet bepaald beter maakt.quote:Op maandag 29 december 2025 10:49 schreef Since2003 het volgende:
Vrouwen moeten gewoon lekker vrouw kunnen zijn. Ik denk dat deze maatschappij heel ongezond is voor jonge meisjes en jongens, als je kijkt naar alle anti-natuurlijke en zeer riskante verleidingen die er tegenwoordig zijn. Tegelijkertijd worden bepaalde 'kwaliteiten' opgehemeld op het schoolplein en via sociale media, terwijl een ijskoude volwassen maatschappij waar je je eigen boontjes moet doppen en tegelijkertijd gelukkig wil zijn, heel andere dingen afstraft. Heel eerlijk, het gros van deze problemen ontstaat op zijn vroegst al op de basisschool, maar vooral op de middelbare school... zowel tijdens de lessen als in de aula.
Ik durf te stellen dat gescheiden lessen en schooluniformen een heleboel narigheid in de ontwikkeling kunnen voorkomen. Ik sta open voor deze discussie, want ik zag dit ooit radicaal anders en ben benieuwd of iemand mijn visie kan volgen en vooral waarom wel of waarom niet. Ik heb hier zelf namelijk best veel over nagedacht, maar weinig over gesproken met mensen omdat het voor velen een taboeonderwerp lijkt. Ik heb het dus niet over een verschillend curriculum voor meisjes en jongens of een soort huishoudschool-achtige situatie..
Ik vind dieren echt heel erg leuk, maar dit kan ik totaal niet plaatsen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je als man liefde wil, kun je beter een kat of hond in huis halen dan een vrouw zoeken. Het nadeel van een huisdier ten opzichte van een vrouw is dat je met een huisdier natuurlijk geen sex kan hebben. Maar van een kat of hond krijg je wel liefde.
Zo zitten sommige vrouwen in elkaar ja. De verkeerde.quote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat ik niet altijd de makkelijkste ben, maar als ik het gevoel krijg dat een relatie een zakelijke transactie word dan ga ik mijzelf er ook naar gedragen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken echt vrijwel niemand die er zo in zit. Zegt meer over jou en de types die je uitzoekt, denk ik.
Uiteraard, helaas komt dat gedrag vaak pas voorbij de datingfase naar buiten. In de beginfase ben je toch al gauw geneigd om bepaalde zaken te negeren omdat de hoop er is dat het allemaal wel meevalt.quote:Op maandag 29 december 2025 14:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook eigen keus bij, ik ken die types ook maar die schrijf ik in de datingfase al af.
Ik heb geen hoog inkomen, dus ik hoef de vrouwen die een relatie als een zakelijke transactie zien, niet af te schrijven. Zij schrijven mij af.quote:Op maandag 29 december 2025 14:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zit natuurlijk ook eigen keus bij, ik ken die types ook maar die schrijf ik in de datingfase al af.
Dat laatste zegt genoeg over hoe jij er in staat. Het zal vast ook niet aan jou liggen, maar aan alle mannen. Die zijn immers hufters, toch?quote:Op maandag 29 december 2025 11:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat je achter jonge, casual types aangaat.quote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Sorry maar dat is dus heel erg dom. Dat is hetzelfde als mensen die in de datingfase denken dat ze dat vervelende gedrag van hun date wel zullen veranderen in de relatie. Zo werkt het niet.quote:Op maandag 29 december 2025 15:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Uiteraard, helaas komt dat gedrag vaak pas voorbij de datingfase naar buiten. In de beginfase ben je toch al gauw geneigd om bepaalde zaken te negeren omdat de hoop er is dat het allemaal wel meevalt.
Je moet een beetje realistisch zijn in het daten, ik ben onderhand de 40 gepasseerd en ik weet dat de perfecte partner niet bestaat. Samenleven betekent ook deels dat je bepaalde zaken van elkaar moet accepteren. De vraag is eerder of de wederzijdse liefde groot genoeg is om elkaars tekortkomingen te accepteren.quote:Op maandag 29 december 2025 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sorry maar dat is dus heel erg dom. Dat is hetzelfde als mensen die in de datingfase denken dat ze dat vervelende gedrag van hun date wel zullen veranderen in de relatie. Zo werkt het niet.
Het zijn juist de wat oudere dames die er zo instaan. Gepokt en gemazeld door het datingleven menen ze nu te denken dat een relatie bestaat uit transacties.quote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat je achter jonge, casual types aangaat.
Je kunt van kinderen uberhaupt niet verwachten dat ze op een volwassen manier met zaken omgaan. Je kunt ze alleen sturen. Maar ik denk dat ouders nogal eens onderschatten hoe belangrijk de dynamiek plek op het schoolplein en in de klas is in het leven van hun kind en vooral hoe weinig invloed zij hebben op de toxische aspecten.quote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat alles gescheiden houden het niet bepaald beter maakt.
Kinderen zijn sowieso snel afgeleid , dat is ook het proces vanaf de basis school naar vervolg onderwijs.
Ik ben het met je eens dat problemen vaak al op de basisschool beginnen , en als daar niet iets in wordt ondernomen dan kan het idd zijn dat dat op de middelbare school doorgaat(of kan gaan)
En dan nog: mensen (kinderen) zijn allemaal anders .Wat voor de een goed werkt kan bij een ander juist het tegenovergestelde werken.
Open communicatie , betrokkenheid en oprechte interesse in de gevoelens en gemoedstoestand van hun kind.
.Emotioneel volwassen ouders bezitten emotionele intelligentie, wat hen in staat stelt hun eigen emoties te navigeren terwijl ze op een effectieve en zorgzame manier met hun kind communiceren..
Een kind voelt zich veilig als het zich met zijn ouder kan verbinden, of het om troost of het delen van hun enthousiasme gaat.
Emotioneel volwassen ouders geven hun kinderen het gevoel dat het ze fijn vinden om zich in hen te verdiepen, dat 'fouten maken' bij het leven hoort en dat je daar van leert, Dat het goed is om over emotionele kwesties te praten .
Ouders doen meestal alles wat binnen hun vermogen ligt om zo goed mogelijk voor hun kinderen te zorgen. Maar wanneer ouders in hun opvoeding niet hebben geleerd om op een volwassen manier om te gaan met emoties, kunnen zij dat op hun beurt ook niet doorgeven aan hun kinderen.
Heb je hier voorbeelden van?quote:Al vroeg leren kinderen dat er in onze maatschappij zoiets bestaat als echte 'meisjesdingen' en typische 'jongensdingen', en dat het vaak niet wordt geaccepteerd als je de twee door elkaar haalt en je 'anders' gedraagt. Die normen hebben grote gevolgen. Daar valt ook nog veel in te leren.
Dit was voor jou onbekend?quote:Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Je kunt van kinderen uberhaupt niet verwachten dat ze op een volwassen manier met zaken omgaan. Je kunt ze alleen sturen. Maar ik denk dat ouders nogal eens onderschatten hoe belangrijk de dynamiek plek op het schoolplein en in de klas is in het leven van hun kind en vooral hoe weinig invloed zij hier op hebben.
[..]
Heb je hier voorbeelden van?
Dat je bepaalde zaken moet accepteren betekent niet dat je van alles door de vingers moet zien waar je in de dating fase rode vlaggen ziet. Dat zijn echt twee totaal verschillende dingen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je moet een beetje realistisch zijn in het daten, ik ben onderhand de 40 gepasseerd en ik weet dat de perfecte partner niet bestaat. Samenleven betekent ook deels dat je bepaalde zaken van elkaar moet accepteren. De vraag is eerder of de wederzijdse liefde groot genoeg is om elkaars tekortkomingen te accepteren.
Mijn ex had er een handje van om bijvoorbeeld onze relationele problemen uitgebreid te bespreken met haar vriendinnen. Daar kon ik heel boos om worden maar uiteindelijk besefte ik dat ze dat nodig had om weer te kalmeren.
Ja.quote:Op maandag 29 december 2025 15:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je moet een beetje realistisch zijn in het daten, ik ben onderhand de 40 gepasseerd en ik weet dat de perfecte partner niet bestaat. Samenleven betekent ook deels dat je bepaalde zaken van elkaar moet accepteren. De vraag is eerder of de wederzijdse liefde groot genoeg is om elkaars tekortkomingen te accepteren.
Mijn ex had er een handje van om bijvoorbeeld onze relationele problemen uitgebreid te bespreken met haar vriendinnen. Daar kon ik heel boos om worden maar uiteindelijk besefte ik dat ze dat nodig had om weer te kalmeren.
Seks is voor mij geen wens of doel maar een tool binnen een relatiequote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kun je dus niemand krijgen waarmee je seks wil hebben.
Same difference.
Tuuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 15:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zijn juist de wat oudere dames die er zo instaan. Gepokt en gemazeld door het datingleven menen ze nu te denken dat een relatie bestaat uit transacties.
Seks hoort geen tool te zijnquote:Op maandag 29 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Seks is voor mij geen wens of doel maar een tool binnen een relatie
Dat bepaalt ieder voor zich. Ik krijg geen orgasme maar zie wel dat seks verbindt en geniet van begeerd worden en knuffelen.quote:
Verstandige vrouwen gaan 4B.quote:Op maandag 29 december 2025 15:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan leren voor meer verstand.
Nee jij hebt seks zodat ze niet naar een andere zullen kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat bepaalt ieder voor zich. Ik krijg geen orgasme maar zie wel dat seks verbindt en geniet van begeerd worden en knuffelen.
Ding ding ding. En?quote:Op maandag 29 december 2025 15:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee jij hebt seks zodat ze niet naar een andere zullen kijken
Nee jij hebt seks zodat ze niet naar een andere zullen kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat bepaalt ieder voor zich. Ik krijg geen orgasme maar zie wel dat seks verbindt en geniet van begeerd worden en knuffelen.
Oprechte liefde hoorquote:
Een tool……quote:Op maandag 29 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als men dit nou ook bij meer aandachtorgels in andere topics zouden doen .quote:
Liefde en seks zijn 2 dingen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee jij hebt seks zodat ze niet naar een andere zullen kijken
[..]
Oprechte liefde hoor
Dan heb je slecht gelezen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een tool……
Bedankt dat je mijn punt bevestigd over transactionele relaties.
Laat me raden als de man in kwestie iets doet wat jij niet leuk vind dan krijgt hij niets?
Oh dan had ik destijds de verkeerde Tinder of zo of ik trek blaartrekkende saaiheid aan. Was erop gegaan als geintje met collega's en dacht van nou ja seks voor de lol dan, kreeg ik nul dickpics en moest ik elk gesprek als een dood paard uit de put trekken zo'n beetje.quote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Verbaast me niks. Mannen die het betwisten moeten maar eens op Tinder of soortgelijks een account aanmaken als vrouw. Je zult verstelt staan van wat voor vunzigheids je binnen 1 uur al binnen hebt gekregen.
Dan blijf ik maar man en kinderloos alleen met 72 katten.
Betwist ik niet hoor. het is overduidelijk. Maar maak jij nou eens een account aan met het personage van een man met het profiel van iemand die jij ziet als een 6.5. Kijk wat voor type vrouwen jou likes sturen. Als je ze uberhaupt krijgt. De helft is sekswerker.quote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Verbaast me niks. Mannen die het betwisten moeten maar eens op Tinder of soortgelijks een account aanmaken als vrouw. Je zult verstelt staan van wat voor vunzigheids je binnen 1 uur al binnen hebt gekregen.
Dan blijf ik maar man en kinderloos alleen met 72 katten.
Ja, dat heb ik ook eens gelezen, dat sommige Onlyfans gebruikers zo klanten zoeken.quote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Betwist ik niet hoor. het is overduidelijk. Maar maak jij nou eens een account aan met het personage van een man met het profiel van iemand die jij ziet als een 6.5. Kijk wat voor type vrouwen jou likes sturen. De helft is sekswerker.
Tegenwoordig inderdaad wel veel meer met videochat apps die je in de app store kunt vinden. En dat gaat allemaal met autotranslate tegenwoordig. Daar komt geen Nederlandse vrouw aan te pas.quote:Op maandag 29 december 2025 16:53 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook eens gelezen, dat sommige Onlyfans gebruikers zo klanten zoeken.
Maar in Nederland is dit verder niet echt een structureel probleem, meeste vrouwen zitten niet eens op dat soort sites bij te verdienen.
En de rest negerin of chineesquote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Betwist ik niet hoor. het is overduidelijk. Maar maak jij nou eens een account aan met het personage van een man met het profiel van iemand die jij ziet als een 6.5. Kijk wat voor type vrouwen jou likes sturen. Als je ze uberhaupt krijgt. De helft is sekswerker.
En wat is daar dan mis mee? Of moet het voor jou weer zo'n blonde kapster zijn die ergens ver weg wat weg heeft van Emma Heesters en grote borsten heeft? Jezus wat oppervlakkig.quote:
I dunno ik heb liever gewoon een Nederlandse, is dat dan zo erg?quote:Op maandag 29 december 2025 17:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En wat is daar dan mis mee? Of moet het voor jou weer zo'n blonde kapster zijn die ergens ver weg wat weg heeft van Emma Heesters en grote borsten heeft? Jezus wat oppervlakkig.
Oh, ik ben niet zo bekend met datingapps. Kun je echt matchen met iemand 4000km verderop? Lijkt me praktisch enorm lastig.quote:Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
I dunno ik heb liever gewoon een Nederlandse, is dat dan zo erg?
Wat heb ik aan iemand die 4000km.verderop woont
En ja ik heb die wereld onzin uit staan maar toch krijgen ze me steeds te pakken 💀
Helemaal niets. Maar dat is er wellicht met die man, die 6.5, die ook niet gezien wordt ook niet. Maar het werkt dus twee kanten op.quote:Op maandag 29 december 2025 17:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En wat is daar dan mis mee? Of moet het voor jou weer zo'n blonde kapster zijn die ergens ver weg wat weg heeft van Emma Heesters en grote borsten heeft? Jezus wat oppervlakkig.
Maar die 6,5 zoekt dus wel die blonde kapster met Emma Heesters look en grote borsten en daar wringt de schoen. Hij moet eens leren zich minder op uiterlijk te focussen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:33 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Helemaal niets. Maar dat is er wellicht met die man, die 6.5, die ook niet gezien wordt ook niet. Maar het werkt dus twee kanten op.
Wat maakt ka(p)per Emma Heesters zo hoog scoort op haar uiterlijk na?quote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar die 6,5 zoekt dus wel die blonde kapster met Emma Heesters look en grote borsten en daar wringt de schoen. Hij moet eens leren zich minder op uiterlijk te focussen.
Maar een “3” zoekt ook die Emma Heesters. Maar ik denk dat de meeste mannen best wel inzien wanneer ze een 3 zijn dat ze geen 8 gaan scoren. En met een dikke portemonnee ben je bij sommige 8-en al snel een 6,7 hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar die 6,5 zoekt dus wel die blonde kapster met Emma Heesters look en grote borsten en daar wringt de schoen. Hij moet eens leren zich minder op uiterlijk te focussen.
4B gaat niet om relaties Vollidiot. Vrouwen worden ook verkracht en vermoord als ze single zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef OllieA het volgende:
In ben dat rancuneuze incel/4B gelul wel een beetje zat eigenlijk. Relaties lukken niet en het ligt altijd aan de ander, de wereld geeft mij m/v geen kansen. Mimimimi.
Geen flauw idee, ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Wat maakt ka(p)per Emma Heesters zo hoog scoort op haar uiterlijk na?
Zo zijn er wel meer zaken waar je goed mee kunt scoren, maar je moet het maar net willen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar een “3” zoekt ook die Emma Heesters. Maar ik denk dat de meeste mannen best wel inzien wanneer ze een 3 zijn dat ze geen 8 gaan scoren. En met een dikke portemonnee ben je bij sommige 8-en al snel een 6,7 hoor.
Zelfs kalende mannen van 60 kilo met acne zeggeb tegen knappe vrouwen dat ze niet overtuigd zijn.😂quote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat is hun goedrecht. Ze hebben helemaal geen zin om door allemaal hoepels te moeten springen en 'goede gesprekjes' aan te moeten knopen op de groene bank. Ze weten dat je interesse hebt en dat is genoeg zolang ze maar geen circusact hoeven op te voeren.quote:Op maandag 29 december 2025 18:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Zelfs kalende mannen van 60 kilo met acne zeggeb tegen knappe vrouwen dat ze niet overtuigd zijn.😂
Stel je voor dat je elkaar in de ogen aankijkt terwijl je elkaar leert kennen. Mannen zijn nou eenmaal een stuk meer visueel ingesteld. Ook los van vrouwen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat is hun goedrecht. Ze hebben helemaal geen zin om door allemaal hoepels te moeten springen en 'goede gesprekjes' aan te moeten knopen op de groene bank. Ze weten dat je interesse hebt en dat is genoeg zolang ze maar geen circusact hoeven op te voeren.
Wat klets jij ? De vrouw is monogaam en zij doen alsof ze hem moet veroveren in competitie met 5 anderen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat is hun goedrecht. Ze hebben helemaal geen zin om door allemaal hoepels te moeten springen en 'goede gesprekjes' aan te moeten knopen op de groene bank. Ze weten dat je interesse hebt en dat is genoeg zolang ze maar geen circusact hoeven op te voeren.
Met elkaar praten is door hoepels springen en een circusact?quote:Op maandag 29 december 2025 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg vrouwen die niet monogaam zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wat klets jij ? De vrouw is monogaam en zij doen alsof ze hem moet veroveren in competitie met 5 anderen.
Ik kan mij nog een tijd herinneren toen ik jonger was dat wanneer je iemand vooral via het internet kende dit nogal gevaarlijk voor je kon zijn. Het is echt bizar en ongezond hoe normaal dit is geworden.quote:Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met elkaar praten is door hoepels springen en een circusact?
Dit zijn waarschijnlijk het soort mannen die na 10j huwelijk de scheiding niet hebben zien aankomen na jaren 'gezaag' van hun vrouw om wat te helpen?
er kletst er hier maar een Haha .quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wat klets jij ? De vrouw is monogaam en zij doen alsof ze hem moet veroveren in competitie met 5 anderen.
Nee joh, er is gewoon een boel etiquette/voorzorgsmaatregelen/verwachtingspatronen bijgekomen. Mensen passen zich aan. Dus je weet dat als de ander aandringt op eerste keer bij jou thuis afspreken dat het om seks gaat (in 99,999% van de gevallen) of om een gevaarlijke idioot (de rest) en dat betekent dus dat mensen dat bewust wel of niet aangaan dat risico. Hetzelfde met andere rode vlaggen. Te lang niet willen afspreken live, te snel komen met eisen/verwachtingen die helemaal niet passen bij dat stadium van het daten, allemaal dingetjes die men heeft opgepikt of aangeleerd. Vrouwen gaan vaak op eerste date met een ontsnappingsmogelijkheid dat er een vriendin belt na een uurtje hoor ik.quote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een tijd herinneren toen ik jonger was dat wanneer je iemand vooral via het internet kende dit nogal gevaarlijk voor je kon zijn. Het is echt bizar en ongezond hoe normaal dit is geworden.
Dat geeft je zeker een hoop informatie. Heb een paar hele knappe vrouwen leren kennen die, als je ze in de ogen aankijkt, best zielloos overkomen. Dat gezegd hebbende ben ik besodemieterd door een vrouw die echt twinkeling in haar ogen had.quote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je elkaar in de ogen aankijkt terwijl je elkaar leert kennen. Mannen zijn nou eenmaal een stuk meer visueel ingesteld. Ook los van vrouwen.
Dat is niet mijn ervaring. In mijn ervaring heeft de vrouw juist 1000 andere opties en doe je maar je best als showrunner om er een spectaculaire eerste ontmoeting van te maken.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met elkaar praten is prima, maar er liggen hoge verwachtingen op. Alsof je een bepaalde prestige moet halen alvorens je "indruk" maakt. Ik heb daar geen trek in inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met elkaar praten is door hoepels springen en een circusact?
Dit zijn waarschijnlijk het soort mannen die na 10j huwelijk de scheiding niet hebben zien aankomen na jaren 'gezaag' van hun vrouw om wat te helpen?
Oh zo op die manierquote:[b]Op maandag 29 december 2025 18:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Met elkaar praten is prima, maar er liggen hoge verwachtingen op. Alsof je een bepaalde prestige moet halen alvorens je "indruk" maakt. Ik heb daar geen trek in inderdaad.
Hypothetisch, als de wil er al niet is om in het openbaar een drankje te plannen of een hapje te eten in het openbaar dan valt het gros wat mij betreft al af. Nadat je kenbaar hebt gemaakt elkaar interessant te vinden walk the talk en verstop je niet achter een scherm. En dat hoeft niet perse tussen te lakens te eindigen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee joh, er is gewoon een boel etiquette/voorzorgsmaatregelen/verwachtingspatronen bijgekomen. Mensen passen zich aan. Dus je weet dat als de ander aandringt op eerste keer bij jou thuis afspreken dat het om seks gaat (in 99,999% van de gevallen) of om een gevaarlijke idioot (de rest) en dat betekent dus dat mensen dat bewust wel of niet aangaan dat risico. Hetzelfde met andere rode vlaggen. Te lang niet willen afspreken live, te snel komen met eisen/verwachtingen die helemaal niet passen bij dat stadium van het daten, allemaal dingetjes die men heeft opgepikt of aangeleerd. Vrouwen gaan vaak op eerste date met een ontsnappingsmogelijkheid dat er een vriendin belt na een uurtje hoor ik.
De meeste mensen zijn okay en dan hoor je niks. Soms tref je een ongevaarlijke sukkel en dan is er nog de extreme marge van gevaarlijke engbekken.
Tegenwoordig doen mensen bijna alles via het internet. Dus waarom zou het vinden van een partner daar een uitzondering op zijn?quote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Since2003 het volgende:
Ik kan mij nog een tijd herinneren toen ik jonger was dat wanneer je iemand vooral via het internet kende dit nogal gevaarlijk voor je kon zijn. Het is echt bizar en ongezond hoe normaal dit is geworden.
Je praat tegen een notoire troll.quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg vrouwen die niet monogaam zijn.
Vrouwen ophemelen en als het pure goede in deze wereld zien is gewoon flauwekul.
Nou ik weet het wel. ¤¤¤¤¤¤¤quote:Op maandag 29 december 2025 19:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen mensen bijna alles via het internet. Dus waarom zou het vinden van een partner daar een uitzondering op zijn?
Tering. Waar haal je die absurde lappen tekst...quote:
genoeg taalmodellen die deze absurde onzin binnen luttele seconden produceren. Als je ze maar genoeg voer geeft.quote:Op maandag 29 december 2025 20:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tering. Waar haal je die absurde lappen tekst...
quote:Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef Ansa het volgende:
Als vrouw zit je in deze huizenmarkt vast aan een abuser als je samen een kind hebt...
Verkeerde topic maar ik zie het nu in realtime. Vtouw die ik ken wordt mentaal mishandeld en kan geen tweekamerappartement kopen voor haar en haar kind. Ze verdient zeker 1000 euro boven modaal en heeft nog overwaarde ook. De meesten zitten ook met dat salaris vast in sociale huur omdat men bij 1200 netto minimaal 4 of 5x de huur eist bruto.quote:
Het is juist tegenwoordig gevaarlijk. Vroegah was het alleen maar raar.quote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat zij in een klote situatie zit maakt niet dat mannen die (op die manier) samenwonen abusers zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Verkeerde topic maar ik zie het nu in realtime. Vtouw die ik ken wordt mentaal mishandeld en kan geen tweekamerappartement kopen voor haar en haar kind. Ze verdient zeker 1000 euro boven modaal en heeft nog overwaarde ook. De meesten zitten ook met dat salaris vast in sociale huur omdat men bij 1200 netto minimaal 4 of 5x de huur eist bruto.
Ik kan er niks mee, dat online daten.quote:Op maandag 29 december 2025 19:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen mensen bijna alles via het internet. Dus waarom zou het vinden van een partner daar een uitzondering op zijn?
Wie zegt dat in godsnaam? Ik zeg dat het risico te groot voor mij ks na meerdere ervaringen en wat ik nu om me heen zie. Ik heb nooit ELKE man een abuser genoemd. Wel het gros dat nu op de apps zit, want redpilled. En ook dat is niet ELKE man.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zij in een klote situatie zit maakt niet dat mannen die (op die manier) samenwonen abusers zijn.
Wie betaalt er voor apps😂quote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan er niks mee, dat online daten.
Zo veel neppe shit enzo, offline zie je zulke dingen gelijk.
En je hoeft er dan ook niet voor te betalen.
Okequote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wie zegt dat in godsnaam? Ik zeg dat het risico te groot voor mij ks na meerdere ervaringen en wat ik nu om me heen zie. Ik heb nooit ELKE man een abuser genoemd. Wel het gros dat nu op de apps zit, want redpilled. En ook dat is niet ELKE man.
Dat strekt niet tot de aanbeveling.quote:Op maandag 29 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Veel slechte seks is geen manier om een man tevreden te houden.quote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan heb je slecht gelezen.
Ten eerste krijgt hij niet suggereert dat het een levensbehoefte is. Zonder eten naar bed!
Ten tweede heb ik juist veel seks on hem tevreden te houden.
Wie zegt dat ik slechte seks heb? Ik doe juist extra mijn best.quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Veel slechte seks is geen manier om een man tevreden te houden.
Ik zeg dat.quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik slechte seks heb? Ik doe juist extra mijn best.
Dan geloof je dat toch?quote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zeg dat.
Jij vindt er zelf niet zoveel aan en zoiets merk je als man. Het is een behoorlijke afknapper.
Dan kun je verder nog zo je best doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |