abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219651729
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat instrument hebben we al hoor.
Welk
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_219651744
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef Ansa het volgende:

[..]
Incels vinden dat ze recht hebben op tijd, energie, en het lichaam van een ander zonder zelf iets te bieden of zichzelf aantrekkelijk te maken.
Mweh men wilt gewoon liefde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_219651763
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, een incel kan geen seks of vrouw krijgen. Ik wel, maar kom alleen hufters tegen.
Ja seks krijgen als vrouw is niet zo lastig, je kunt er met een ok lichaam zelfs geld voor vragen.
pi_219651869
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijn leven is compleet zonder vent.

Ik ben boos dat ik veel hufters kansen heb gegeven en dat 99,99% van de single mannen redpilled is en zich zo gedraagt. Maar niet dat ik mijn droomman niet heb. Dat is een nice to have, geen moetje. Ooit wil ik ook ee huis kopen maar in deze economie huren is ook prima. Liever single dan met een Petersonfan.
Je klinkt ook erg gelukkig…
pi_219652015
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 13:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar de jeugd weet nu al niet meer hoe met elkaar te praten.. denk je niet dat het nog erger wordt als ze helemaal apart zitten?
Plus je zei dat de pauzes wel samen kunnen. Dat gaat dan niet helpen want dan zijn ze weer hormonaal en gefrustreerd als ze terug hun klas in komen.
Ik denk juist dat het scheefgroei in de hand werkt. De sociale hiërarchie binnen het gemiddelde klaslokaal of de aula is 9/10 keer terug te borduren op totaal irrelevante en vaak zelfs negatieve zaken.
pi_219652079
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef Ansa het volgende:

[..]
Incels vinden dat ze recht hebben op tijd, energie, en het lichaam van een ander zonder zelf iets te bieden of zichzelf aantrekkelijk te maken.
Dat werkt toch ook al jaren de andere kant op, hoeveel vrouwen doen oprecht moeite om een man te behagen? Van alle vrouwen die ik in mijn leven heb gehad had ik maar bij 2 het gevoel dat ze echt wat om mij gaven. Voor de rest voelden de relaties als een zakelijk contract. Jij doet dit en dan krijg je dat. En zodra je uit de pas loopt dan gebeurt dit en hoef je niet te rekenen op dat.
Erg vermoeiend om een relatie te hebben op die gronden.
pi_219652114
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat werkt toch ook al jaren de andere kant op, hoeveel vrouwen doen oprecht moeite om een man te behagen? Van alle vrouwen die ik in mijn leven heb gehad had ik maar bij 2 het gevoel dat ze echt wat om mij gaven. Voor de rest voelden de relaties als een zakelijk contract. Jij doet dit en dan krijg je dat. En zodra je uit de pas loopt dan gebeurt dit en hoef je niet te rekenen op dat.
Zit natuurlijk ook eigen keus bij, ik ken die types ook maar die schrijf ik in de datingfase al af.
pi_219652189
quote:

[..]
Nee, een incel kan geen seks of vrouw krijgen. Ik wel, maar kom alleen hufters tegen.
Dan kun je dus niemand krijgen waarmee je seks wil hebben.

Same difference.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 14:29:31 #109
5428 crew  miss_sly
pi_219652237
quote:

[..]
Ik ken echt vrijwel niemand die er zo in zit. Zegt meer over jou en de types die je uitzoekt, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219652609
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef ludovico het volgende:
Mweh men wilt gewoon liefde.
Als je als man liefde wil, kun je beter een kat of hond in huis halen dan een vrouw zoeken. Het nadeel van een huisdier ten opzichte van een vrouw is dat je met een huisdier natuurlijk geen sex kan hebben. Maar van een kat of hond krijg je wel liefde.
  maandag 29 december 2025 @ 14:50:48 #111
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219652681
quote:
3s.gif Op maandag 29 december 2025 10:49 schreef Since2003 het volgende:
Vrouwen moeten gewoon lekker vrouw kunnen zijn. Ik denk dat deze maatschappij heel ongezond is voor jonge meisjes en jongens, als je kijkt naar alle anti-natuurlijke en zeer riskante verleidingen die er tegenwoordig zijn. Tegelijkertijd worden bepaalde 'kwaliteiten' opgehemeld op het schoolplein en via sociale media, terwijl een ijskoude volwassen maatschappij waar je je eigen boontjes moet doppen en tegelijkertijd gelukkig wil zijn, heel andere dingen afstraft. Heel eerlijk, het gros van deze problemen ontstaat op zijn vroegst al op de basisschool, maar vooral op de middelbare school... zowel tijdens de lessen als in de aula.

Ik durf te stellen dat gescheiden lessen en schooluniformen een heleboel narigheid in de ontwikkeling kunnen voorkomen. Ik sta open voor deze discussie, want ik zag dit ooit radicaal anders en ben benieuwd of iemand mijn visie kan volgen en vooral waarom wel of waarom niet. Ik heb hier zelf namelijk best veel over nagedacht, maar weinig over gesproken met mensen omdat het voor velen een taboeonderwerp lijkt. Ik heb het dus niet over een verschillend curriculum voor meisjes en jongens of een soort huishoudschool-achtige situatie..
Ik denk dat alles gescheiden houden het niet bepaald beter maakt.
Kinderen zijn sowieso snel afgeleid , dat is ook het proces vanaf de basis school naar vervolg onderwijs.
Ik ben het met je eens dat problemen vaak al op de basisschool beginnen , en als daar niet iets in wordt ondernomen dan kan het idd zijn dat dat op de middelbare school doorgaat(of kan gaan)
En dan nog: mensen (kinderen) zijn allemaal anders .Wat voor de een goed werkt kan bij een ander juist het tegenovergestelde werken.
Open communicatie , betrokkenheid en oprechte interesse in de gevoelens en gemoedstoestand van hun kind.
.Emotioneel volwassen ouders bezitten emotionele intelligentie, wat hen in staat stelt hun eigen emoties te navigeren terwijl ze op een effectieve en zorgzame manier met hun kind communiceren..
Een kind voelt zich veilig als het zich met zijn ouder kan verbinden, of het om troost of het delen van hun enthousiasme gaat.
Emotioneel volwassen ouders geven hun kinderen het gevoel dat het ze fijn vinden om zich in hen te verdiepen, dat 'fouten maken' bij het leven hoort en dat je daar van leert, Dat het goed is om over emotionele kwesties te praten .

Ouders doen meestal alles wat binnen hun vermogen ligt om zo goed mogelijk voor hun kinderen te zorgen. Maar wanneer ouders in hun opvoeding niet hebben geleerd om op een volwassen manier om te gaan met emoties, kunnen zij dat op hun beurt ook niet doorgeven aan hun kinderen.

Al vroeg leren kinderen dat er in onze maatschappij zoiets bestaat als echte 'meisjesdingen' en typische 'jongensdingen', en dat het vaak niet wordt geaccepteerd als je de twee door elkaar haalt en je 'anders' gedraagt. Die normen hebben grote gevolgen. Daar valt ook nog veel in te leren.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219652683
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als je als man liefde wil, kun je beter een kat of hond in huis halen dan een vrouw zoeken. Het nadeel van een huisdier ten opzichte van een vrouw is dat je met een huisdier natuurlijk geen sex kan hebben. Maar van een kat of hond krijg je wel liefde.
Ik vind dieren echt heel erg leuk, maar dit kan ik totaal niet plaatsen.
pi_219652807
quote:

[..]
Zo zitten sommige vrouwen in elkaar ja. De verkeerde.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219652870
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ken echt vrijwel niemand die er zo in zit. Zegt meer over jou en de types die je uitzoekt, denk ik.
Ik durf toe te geven dat ik niet altijd de makkelijkste ben, maar als ik het gevoel krijg dat een relatie een zakelijke transactie word dan ga ik mijzelf er ook naar gedragen.
Dat is een beetje mijn manier van doen, ik geef precies dezelfde energie die ik ontvang.
pi_219652900
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 14:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Zit natuurlijk ook eigen keus bij, ik ken die types ook maar die schrijf ik in de datingfase al af.
Uiteraard, helaas komt dat gedrag vaak pas voorbij de datingfase naar buiten. In de beginfase ben je toch al gauw geneigd om bepaalde zaken te negeren omdat de hoop er is dat het allemaal wel meevalt.
pi_219652945
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 14:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb geen hoog inkomen, dus ik hoef de vrouwen die een relatie als een zakelijke transactie zien, niet af te schrijven. Zij schrijven mij af.
pi_219652948
quote:

[..]
Dat laatste zegt genoeg over hoe jij er in staat. Het zal vast ook niet aan jou liggen, maar aan alle mannen. Die zijn immers hufters, toch?
Net zoals bij die incels, ze zijn zelf de grootste blokkade voor hunzelf om niet hun haat naar vrouwen aan de kant te schuiven en wat vrolijker in het leven te staan. Ze vinden immers alle wijven kut, maar zelf zullen ze nooit de stap nemen om uit die cirkel te komen.

Net als jij. En dat maakt je inweze niet veel anders. Alleen denk je er ook nog eens bij dat je beter bent dan een ander. Dat maakt je ook nog eens narcistisch.

Ik snap wel dat je alleen hufters tegenkomt want aardige fatsoenlije mannen willen zo ver mogelijk bij jou vandaan blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219652991
quote:

[..]
Omdat je achter jonge, casual types aangaat.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:08:30 #120
5428 crew  miss_sly
pi_219653004
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Uiteraard, helaas komt dat gedrag vaak pas voorbij de datingfase naar buiten. In de beginfase ben je toch al gauw geneigd om bepaalde zaken te negeren omdat de hoop er is dat het allemaal wel meevalt.
Sorry maar dat is dus heel erg dom. Dat is hetzelfde als mensen die in de datingfase denken dat ze dat vervelende gedrag van hun date wel zullen veranderen in de relatie. Zo werkt het niet.
pi_219653186
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 15:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sorry maar dat is dus heel erg dom. Dat is hetzelfde als mensen die in de datingfase denken dat ze dat vervelende gedrag van hun date wel zullen veranderen in de relatie. Zo werkt het niet.
Je moet een beetje realistisch zijn in het daten, ik ben onderhand de 40 gepasseerd en ik weet dat de perfecte partner niet bestaat. Samenleven betekent ook deels dat je bepaalde zaken van elkaar moet accepteren. De vraag is eerder of de wederzijdse liefde groot genoeg is om elkaars tekortkomingen te accepteren.
Mijn ex had er een handje van om bijvoorbeeld onze relationele problemen uitgebreid te bespreken met haar vriendinnen. Daar kon ik heel boos om worden maar uiteindelijk besefte ik dat ze dat nodig had om weer te kalmeren.
pi_219653198
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat je achter jonge, casual types aangaat.
Het zijn juist de wat oudere dames die er zo instaan. Gepokt en gemazeld door het datingleven menen ze nu te denken dat een relatie bestaat uit transacties.
pi_219653229
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik denk dat alles gescheiden houden het niet bepaald beter maakt.
Kinderen zijn sowieso snel afgeleid , dat is ook het proces vanaf de basis school naar vervolg onderwijs.
Ik ben het met je eens dat problemen vaak al op de basisschool beginnen , en als daar niet iets in wordt ondernomen dan kan het idd zijn dat dat op de middelbare school doorgaat(of kan gaan)
En dan nog: mensen (kinderen) zijn allemaal anders .Wat voor de een goed werkt kan bij een ander juist het tegenovergestelde werken.
Open communicatie , betrokkenheid en oprechte interesse in de gevoelens en gemoedstoestand van hun kind.
.Emotioneel volwassen ouders bezitten emotionele intelligentie, wat hen in staat stelt hun eigen emoties te navigeren terwijl ze op een effectieve en zorgzame manier met hun kind communiceren..
Een kind voelt zich veilig als het zich met zijn ouder kan verbinden, of het om troost of het delen van hun enthousiasme gaat.
Emotioneel volwassen ouders geven hun kinderen het gevoel dat het ze fijn vinden om zich in hen te verdiepen, dat 'fouten maken' bij het leven hoort en dat je daar van leert, Dat het goed is om over emotionele kwesties te praten .

Ouders doen meestal alles wat binnen hun vermogen ligt om zo goed mogelijk voor hun kinderen te zorgen. Maar wanneer ouders in hun opvoeding niet hebben geleerd om op een volwassen manier om te gaan met emoties, kunnen zij dat op hun beurt ook niet doorgeven aan hun kinderen.
Je kunt van kinderen uberhaupt niet verwachten dat ze op een volwassen manier met zaken omgaan. Je kunt ze alleen sturen. Maar ik denk dat ouders nogal eens onderschatten hoe belangrijk de dynamiek plek op het schoolplein en in de klas is in het leven van hun kind en vooral hoe weinig invloed zij hebben op de toxische aspecten.
quote:
Al vroeg leren kinderen dat er in onze maatschappij zoiets bestaat als echte 'meisjesdingen' en typische 'jongensdingen', en dat het vaak niet wordt geaccepteerd als je de twee door elkaar haalt en je 'anders' gedraagt. Die normen hebben grote gevolgen. Daar valt ook nog veel in te leren.
Heb je hier voorbeelden van?
  maandag 29 december 2025 @ 15:21:15 #124
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219653253
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Je kunt van kinderen uberhaupt niet verwachten dat ze op een volwassen manier met zaken omgaan. Je kunt ze alleen sturen. Maar ik denk dat ouders nogal eens onderschatten hoe belangrijk de dynamiek plek op het schoolplein en in de klas is in het leven van hun kind en vooral hoe weinig invloed zij hier op hebben.
[..]
Heb je hier voorbeelden van?
Dit was voor jou onbekend?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219653302
De reden dat ik mannen continu hoor zeggen dat relaties alleen maar transactioneel zijn, dat alles tegenwoordig zo kapitalistisch is, is omdat ze twee dingen verkeerd doen.
Het eerste is dat ze al weinig willen investeren aan het begin. En met investeren bedoel ik geen bakken geld. Ja, ik vind het logisch dat een man het eerste diner betaalt, maar ik verwacht echt geen duur Michelinster-restaurant. Ik ben al tevreden met een pasta van 20 euro en dat hij reist en investeert, net als wat ik moet doen. Ik moet immers ook vaak naar hun stad reizen. Vaak spreken we halverwege af, simpelweg omdat ik het niet prettig vind om in mijn eigen stad gezien te worden met een man die ik nog niet ken.

Daarnaast willen ze gewoon helemaal niks relationeels investeren vanaf het begin. Wat vrouwen bedoelen met investeren, is simpelweg: ik wil dat jij dagelijks met me appt. Dat jij vragen stelt over mij. En niet alleen maar een saaie afstandelijke vraag zoals: “hoe was je dag?”, maar dat je mij ook leert kennen. Ik wil dat je vraagt: wat zijn jouw interesses, jouw hobby’s, waar word jij blij van, waar kan jij eindeloos van genieten. En niet alleen maar vragen stelt als: “ga je nog wat leuks doen dit weekend?”, of eigenlijk al meteen seksueel begint.

Daarnaast heb ik het idee dat heel veel mannen absoluut niet monogaam zijn vanaf het begin. Ik heb dat wel nodig. Ik verwacht van een man dat als er een tweede date komt, ik de enige persoon ben met wie hij op dat moment date. Ik doe niet aan korte dates waarbij ik na 30 minuten weer naar huis ga. Ik chat behoorlijk lang, dan heb ik een videodate en als daar die klik is, dan spreek ik af. En meestal duurt zo’n date dan een paar uur. Binnen die paar uur heb ik echt wel door of ik me de komende weken op hem wil focussen.

Dat betekent niet dat we al een vaste relatie hebben. Dat ik de dag waarop zijn ouders wil ontmoeten en over een maand wil samenwonen en trouwen. Dat betekent echter wel dat ik niet met iemand date die mij het gevoel geeft dat hij me morgen inruilt voor een beter model. Daar heb ik geen zin in. Dat vind ik tijdsverspilling. En dit is ook niet hoe ik een man behandel.
Mannen die op deze manier daten zullen altijd in transactionele relaties terechtkomen. Want het enige wat die vrouw van hem krijgt is geld. En als hij geen geld investeert en ook geen emotionele tijd en moeite, dan denkt zij: ja, hij neemt mij niet serieus. Een vrouw met zelfvertrouwen zou het al afkappen, maar een onzekere vrouw zou spelletjes gaan spelen en hem uit gaan spelen met andere dates. Simpelweg omdat ze het idee heeft dat ze dit toch niet gaat winnen. Dus ja, dan kan ze net zo goed ook zelf met andere mannen afspreken, of dat iets is wat zij heeft aangeleerd.

Dit is waarom het een zelfvervullende voorspelling is. Op het moment dat twee mensen al vanaf het begin in elkaar investeren, moeite doen om elkaar te leren kennen, niet de ene alles laten betalen en laten reizen terwijl de andere achterover leunt, niet de ander het idee geven dat diegene slechts een optie is die elk moment kan worden ingeruild, dan zul je al gauw gelijkwaardigere en betere relaties hebben.

Op het forum wordt mij hier de hele tijd verweten dat ik alle mannen haat, maar dat is helemaal niet waar. Sterker nog, voor corona heb ik eigenlijk alleen maar fijne relaties en dates gehad. Pas na corona is het allemaal helemaal ingestort. Dit liep ook samen met MeToo, de start van de manosphere en simpelweg de trauma’s die heel veel mensen hebben opgedaan tijdens de lockdown.

Als ik kijk naar mijn eerste twee relaties, waren die voor het grootste gedeelte wederkerig. Ik heb me echt geliefd gevoeld en verzorgd gevoeld door mijn twee exen. Dat die relaties uitgingen had voornamelijk te maken met afstand en een andere visie op de toekomst. Ik zou over mijn eerste twee exen niks negatiefs zeggen. Het zijn twee goede mannen, goede mensen, en ik gun ze het allerbeste in de hele wereld. Ze zijn allebei ook gelukkig getrouwd en ik zou nooit een kwaad woord over ze zeggen.

Maar alles wat ik tegenwoordig tegenkom na corona is gewoon geïnfecteerd door Tate, Peterson en alle andere Redpillers.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:23:19 #126
5428 crew  miss_sly
pi_219653303
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je moet een beetje realistisch zijn in het daten, ik ben onderhand de 40 gepasseerd en ik weet dat de perfecte partner niet bestaat. Samenleven betekent ook deels dat je bepaalde zaken van elkaar moet accepteren. De vraag is eerder of de wederzijdse liefde groot genoeg is om elkaars tekortkomingen te accepteren.
Mijn ex had er een handje van om bijvoorbeeld onze relationele problemen uitgebreid te bespreken met haar vriendinnen. Daar kon ik heel boos om worden maar uiteindelijk besefte ik dat ze dat nodig had om weer te kalmeren.
Dat je bepaalde zaken moet accepteren betekent niet dat je van alles door de vingers moet zien waar je in de dating fase rode vlaggen ziet. Dat zijn echt twee totaal verschillende dingen.
pi_219653306
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
En daarom heb jij geen masters.
En jij geen kinderen _O_
pi_219653326
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja.
En er is helaas ook een grote groep vrouwen die je probeert te veranderen. Je vrijheid indammen.
En dat komt vaak pas na de initiële verliefdheid naar de oppervlakte.

Ben daar allergisch voor.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:26:56 #129
441859 crew  Lenny77
pi_219653367
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
En daarom heb jij geen masters.
Jij ook niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219653410
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan kun je dus niemand krijgen waarmee je seks wil hebben.

Same difference.
Seks is voor mij geen wens of doel maar een tool binnen een relatie
pi_219653425
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het zijn juist de wat oudere dames die er zo instaan. Gepokt en gemazeld door het datingleven menen ze nu te denken dat een relatie bestaat uit transacties.
Tuuurlijk.
pi_219653432
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 15:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij ook niet
Ik heb er straks 3.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:31:33 #133
441859 crew  Lenny77
pi_219653464
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:

[..]
Seks hoort geen tool te zijn
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:32:18 #134
441859 crew  Lenny77
pi_219653480
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb er straks 3.
Jammer dat je niet kan leren voor meer verstand.
pi_219653499
Verbaast me niks. Mannen die het betwisten moeten maar eens op Tinder of soortgelijks een account aanmaken als vrouw. Je zult verstelt staan van wat voor vunzigheids je binnen 1 uur al binnen hebt gekregen.

Dan blijf ik maar man en kinderloos alleen met 72 katten.
pi_219653510
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 15:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Seks hoort geen tool te zijn
Dat bepaalt ieder voor zich. Ik krijg geen orgasme maar zie wel dat seks verbindt en geniet van begeerd worden en knuffelen.
pi_219653525
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 15:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jammer dat je niet kan leren voor meer verstand.
Verstandige vrouwen gaan 4B.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:35:53 #138
441859 crew  Lenny77
pi_219653570
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat bepaalt ieder voor zich. Ik krijg geen orgasme maar zie wel dat seks verbindt en geniet van begeerd worden en knuffelen.
Nee jij hebt seks zodat ze niet naar een andere zullen kijken
pi_219653587
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 15:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ding ding ding. En?
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:37:51 #140
441859 crew  Lenny77
pi_219653601
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ding ding ding. En?
Oprechte liefde hoor
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 15:38:35 #141
5428 crew  miss_sly
pi_219653621
Reageer er toch niet op.
pi_219653665
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef miss_sly het volgende:
Reageer er toch niet op.
Het blijft toch lastig
pi_219653670
quote:

[..]
Een tool……
Bedankt dat je mijn punt bevestigd over transactionele relaties.
Laat me raden als de man in kwestie iets doet wat jij niet leuk vind dan krijgt hij niets?
  maandag 29 december 2025 @ 15:42:40 #144
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219653698
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef miss_sly het volgende:
Reageer er toch niet op.
Als men dit nou ook bij meer aandachtorgels in andere topics zouden doen .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219653810
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
[..]
Oprechte liefde hoor
Liefde en seks zijn 2 dingen.
pi_219653834
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Liefde en seks zijn 2 dingen.
Niet in een relatie.
pi_219653836
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een tool……
Bedankt dat je mijn punt bevestigd over transactionele relaties.
Laat me raden als de man in kwestie iets doet wat jij niet leuk vind dan krijgt hij niets?
Dan heb je slecht gelezen.

Ten eerste krijgt hij niet suggereert dat het een levensbehoefte is. Zonder eten naar bed!

Ten tweede heb ik juist veel seks on hem tevreden te houden.
  maandag 29 december 2025 @ 16:29:59 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219654600
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Verbaast me niks. Mannen die het betwisten moeten maar eens op Tinder of soortgelijks een account aanmaken als vrouw. Je zult verstelt staan van wat voor vunzigheids je binnen 1 uur al binnen hebt gekregen.

Oh dan had ik destijds de verkeerde Tinder of zo of ik trek blaartrekkende saaiheid aan. Was erop gegaan als geintje met collega's en dacht van nou ja seks voor de lol dan, kreeg ik nul dickpics en moest ik elk gesprek als een dood paard uit de put trekken zo'n beetje.

Die ene man die wel lekker kletste, die haalt hier nog steeds de broodjes in het weekend O+
Oh en hij krijgt ook seks. Voor de lol. Niet als een tool.
pi_219654782
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:23 schreef Since2003 het volgende:

[..]
En jij geen kinderen _O_
Ik heb geen kinderwens en alles gaat dus volgens plan.
pi_219654797
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Niet in een relatie.
Is dat zo? Hij krijgt seks en is blij. Hij kijkt niet naar anderen en ik ben blij.
pi_219655050
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

Betwist ik niet hoor. het is overduidelijk. Maar maak jij nou eens een account aan met het personage van een man met het profiel van iemand die jij ziet als een 6.5. Kijk wat voor type vrouwen jou likes sturen. Als je ze uberhaupt krijgt. De helft is sekswerker.
pi_219655077
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Betwist ik niet hoor. het is overduidelijk. Maar maak jij nou eens een account aan met het personage van een man met het profiel van iemand die jij ziet als een 6.5. Kijk wat voor type vrouwen jou likes sturen. De helft is sekswerker.
Ja, dat heb ik ook eens gelezen, dat sommige Onlyfans gebruikers zo klanten zoeken.

Maar in Nederland is dit verder niet echt een structureel probleem, meeste vrouwen zitten niet eens op dat soort sites bij te verdienen.
pi_219655128
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:53 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik ook eens gelezen, dat sommige Onlyfans gebruikers zo klanten zoeken.

Maar in Nederland is dit verder niet echt een structureel probleem, meeste vrouwen zitten niet eens op dat soort sites bij te verdienen.
Tegenwoordig inderdaad wel veel meer met videochat apps die je in de app store kunt vinden. En dat gaat allemaal met autotranslate tegenwoordig. Daar komt geen Nederlandse vrouw aan te pas.
  maandag 29 december 2025 @ 17:09:04 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219655299
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Betwist ik niet hoor. het is overduidelijk. Maar maak jij nou eens een account aan met het personage van een man met het profiel van iemand die jij ziet als een 6.5. Kijk wat voor type vrouwen jou likes sturen. Als je ze uberhaupt krijgt. De helft is sekswerker.
En de rest negerin of chinees :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 29 december 2025 @ 17:11:26 #155
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219655338
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
En de rest negerin of chinees :')
En wat is daar dan mis mee? Of moet het voor jou weer zo'n blonde kapster zijn die ergens ver weg wat weg heeft van Emma Heesters en grote borsten heeft? Jezus wat oppervlakkig.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 29 december 2025 @ 17:19:19 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219655472
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En wat is daar dan mis mee? Of moet het voor jou weer zo'n blonde kapster zijn die ergens ver weg wat weg heeft van Emma Heesters en grote borsten heeft? Jezus wat oppervlakkig.
I dunno ik heb liever gewoon een Nederlandse, is dat dan zo erg?

Wat heb ik aan iemand die 4000km.verderop woont

En ja ik heb die wereld onzin uit staan maar toch krijgen ze me steeds te pakken 💀
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219655597
Mannen dénken dat ze een 6 zijn maar zijn vaak een 3.

https://www.tubantia.nl/b(...)2Flm.facebook.com%2F

Dit is qua uiterlijk een 3. Twintig en kaal, rare baard en gekke kledingsmaak.

Lil' kleine is een 5 door zijn lengte en SES. Maar afstotelijk door ziij reputatie.

Tom Holland vind ik een 6,5. Te mager en te jong uitziend. Maar een goede vent en getalenteerd.

Cillian Murphy vind ik een 8,5 door zijn lengte, anders een 10.
  maandag 29 december 2025 @ 17:26:44 #158
503714 SebbeSwensje
pi_219655600
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
I dunno ik heb liever gewoon een Nederlandse, is dat dan zo erg?

Wat heb ik aan iemand die 4000km.verderop woont

En ja ik heb die wereld onzin uit staan maar toch krijgen ze me steeds te pakken 💀
Oh, ik ben niet zo bekend met datingapps. Kun je echt matchen met iemand 4000km verderop? Lijkt me praktisch enorm lastig.
Appears.
pi_219655743
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Helemaal niets. Maar dat is er wellicht met die man, die 6.5, die ook niet gezien wordt ook niet. Maar het werkt dus twee kanten op.
  maandag 29 december 2025 @ 17:36:13 #160
503714 SebbeSwensje
pi_219655805
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:33 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Helemaal niets. Maar dat is er wellicht met die man, die 6.5, die ook niet gezien wordt ook niet. Maar het werkt dus twee kanten op.
Maar die 6,5 zoekt dus wel die blonde kapster met Emma Heesters look en grote borsten en daar wringt de schoen. Hij moet eens leren zich minder op uiterlijk te focussen.
Appears.
pi_219655937
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Maar die 6,5 zoekt dus wel die blonde kapster met Emma Heesters look en grote borsten en daar wringt de schoen. Hij moet eens leren zich minder op uiterlijk te focussen.
Wat maakt ka(p)per Emma Heesters zo hoog scoort op haar uiterlijk na?
pi_219656004
quote:

[..]
Maar een “3” zoekt ook die Emma Heesters. Maar ik denk dat de meeste mannen best wel inzien wanneer ze een 3 zijn dat ze geen 8 gaan scoren. En met een dikke portemonnee ben je bij sommige 8-en al snel een 6,7 hoor.
pi_219656011
In ben dat rancuneuze incel/4B gelul wel een beetje zat eigenlijk. Relaties lukken niet en het ligt altijd aan de ander, de wereld geeft mij m/v geen kansen. Mimimimi.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219656343
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef OllieA het volgende:
In ben dat rancuneuze incel/4B gelul wel een beetje zat eigenlijk. Relaties lukken niet en het ligt altijd aan de ander, de wereld geeft mij m/v geen kansen. Mimimimi.
4B gaat niet om relaties Vollidiot. Vrouwen worden ook verkracht en vermoord als ze single zijn.
  maandag 29 december 2025 @ 18:01:16 #165
503714 SebbeSwensje
pi_219656371
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Wat maakt ka(p)per Emma Heesters zo hoog scoort op haar uiterlijk na?
Geen flauw idee, ik heb het ook niet verzonnen.
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar een “3” zoekt ook die Emma Heesters. Maar ik denk dat de meeste mannen best wel inzien wanneer ze een 3 zijn dat ze geen 8 gaan scoren. En met een dikke portemonnee ben je bij sommige 8-en al snel een 6,7 hoor.
Zo zijn er wel meer zaken waar je goed mee kunt scoren, maar je moet het maar net willen.
Appears.
pi_219656380
quote:

[..]
Zelfs kalende mannen van 60 kilo met acne zeggeb tegen knappe vrouwen dat ze niet overtuigd zijn.😂
  maandag 29 december 2025 @ 18:05:18 #167
503714 SebbeSwensje
pi_219656414
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:01 schreef Ansa het volgende:

[..]
Zelfs kalende mannen van 60 kilo met acne zeggeb tegen knappe vrouwen dat ze niet overtuigd zijn.😂
En dat is hun goedrecht. Ze hebben helemaal geen zin om door allemaal hoepels te moeten springen en 'goede gesprekjes' aan te moeten knopen op de groene bank. Ze weten dat je interesse hebt en dat is genoeg zolang ze maar geen circusact hoeven op te voeren.
Appears.
pi_219656493
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En dat is hun goedrecht. Ze hebben helemaal geen zin om door allemaal hoepels te moeten springen en 'goede gesprekjes' aan te moeten knopen op de groene bank. Ze weten dat je interesse hebt en dat is genoeg zolang ze maar geen circusact hoeven op te voeren.
Stel je voor dat je elkaar in de ogen aankijkt terwijl je elkaar leert kennen. Mannen zijn nou eenmaal een stuk meer visueel ingesteld. Ook los van vrouwen.
pi_219656539
quote:

[..]
Wat klets jij ? De vrouw is monogaam en zij doen alsof ze hem moet veroveren in competitie met 5 anderen.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 18:14:38 #170
441859 crew  Lenny77
pi_219656579
quote:

[..]
Met elkaar praten is door hoepels springen en een circusact?

Dit zijn waarschijnlijk het soort mannen die na 10j huwelijk de scheiding niet hebben zien aankomen na jaren 'gezaag' van hun vrouw om wat te helpen?
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 18:16:03 #171
441859 crew  Lenny77
pi_219656612
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wat klets jij ? De vrouw is monogaam en zij doen alsof ze hem moet veroveren in competitie met 5 anderen.
Meer dan genoeg vrouwen die niet monogaam zijn.
Vrouwen ophemelen en als het pure goede in deze wereld zien is gewoon flauwekul.
pi_219656681
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit zijn waarschijnlijk het soort mannen die na 10j huwelijk de scheiding niet hebben zien aankomen na jaren 'gezaag' van hun vrouw om wat te helpen?
Ik kan mij nog een tijd herinneren toen ik jonger was dat wanneer je iemand vooral via het internet kende dit nogal gevaarlijk voor je kon zijn. Het is echt bizar en ongezond hoe normaal dit is geworden.
  maandag 29 december 2025 @ 18:25:09 #173
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219656784
quote:

[..]
er kletst er hier maar een Haha .
Hoe weet hij of de vrouw monogaam is
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 29 december 2025 @ 18:32:11 #174
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219656915
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Ik kan mij nog een tijd herinneren toen ik jonger was dat wanneer je iemand vooral via het internet kende dit nogal gevaarlijk voor je kon zijn. Het is echt bizar en ongezond hoe normaal dit is geworden.
Nee joh, er is gewoon een boel etiquette/voorzorgsmaatregelen/verwachtingspatronen bijgekomen. Mensen passen zich aan. Dus je weet dat als de ander aandringt op eerste keer bij jou thuis afspreken dat het om seks gaat (in 99,999% van de gevallen) of om een gevaarlijke idioot (de rest) en dat betekent dus dat mensen dat bewust wel of niet aangaan dat risico. Hetzelfde met andere rode vlaggen. Te lang niet willen afspreken live, te snel komen met eisen/verwachtingen die helemaal niet passen bij dat stadium van het daten, allemaal dingetjes die men heeft opgepikt of aangeleerd. Vrouwen gaan vaak op eerste date met een ontsnappingsmogelijkheid dat er een vriendin belt na een uurtje hoor ik.

De meeste mensen zijn okay en dan hoor je niks. Soms tref je een ongevaarlijke sukkel en dan is er nog de extreme marge van gevaarlijke engbekken.
  maandag 29 december 2025 @ 18:45:16 #175
503714 SebbeSwensje
pi_219657324
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Stel je voor dat je elkaar in de ogen aankijkt terwijl je elkaar leert kennen. Mannen zijn nou eenmaal een stuk meer visueel ingesteld. Ook los van vrouwen.
Dat geeft je zeker een hoop informatie. Heb een paar hele knappe vrouwen leren kennen die, als je ze in de ogen aankijkt, best zielloos overkomen. Dat gezegd hebbende ben ik besodemieterd door een vrouw die echt twinkeling in haar ogen had.
quote:

[..]
Dat is niet mijn ervaring. In mijn ervaring heeft de vrouw juist 1000 andere opties en doe je maar je best als showrunner om er een spectaculaire eerste ontmoeting van te maken.
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Met elkaar praten is prima, maar er liggen hoge verwachtingen op. Alsof je een bepaalde prestige moet halen alvorens je "indruk" maakt. Ik heb daar geen trek in inderdaad.
Appears.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 18:46:11 #176
441859 crew  Lenny77
pi_219657349
quote:
1s.gif [b]Op maandag 29 december 2025 18:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Met elkaar praten is prima, maar er liggen hoge verwachtingen op. Alsof je een bepaalde prestige moet halen alvorens je "indruk" maakt. Ik heb daar geen trek in inderdaad.
Oh zo op die manier
  maandag 29 december 2025 @ 18:54:05 #177
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219657591
En wat mensen nogal eens vergeten: met elkaar plezier hebben.

Bekijk deze YouTube-video
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219657623
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee joh, er is gewoon een boel etiquette/voorzorgsmaatregelen/verwachtingspatronen bijgekomen. Mensen passen zich aan. Dus je weet dat als de ander aandringt op eerste keer bij jou thuis afspreken dat het om seks gaat (in 99,999% van de gevallen) of om een gevaarlijke idioot (de rest) en dat betekent dus dat mensen dat bewust wel of niet aangaan dat risico. Hetzelfde met andere rode vlaggen. Te lang niet willen afspreken live, te snel komen met eisen/verwachtingen die helemaal niet passen bij dat stadium van het daten, allemaal dingetjes die men heeft opgepikt of aangeleerd. Vrouwen gaan vaak op eerste date met een ontsnappingsmogelijkheid dat er een vriendin belt na een uurtje hoor ik.

De meeste mensen zijn okay en dan hoor je niks. Soms tref je een ongevaarlijke sukkel en dan is er nog de extreme marge van gevaarlijke engbekken.
Hypothetisch, als de wil er al niet is om in het openbaar een drankje te plannen of een hapje te eten in het openbaar dan valt het gros wat mij betreft al af. Nadat je kenbaar hebt gemaakt elkaar interessant te vinden walk the talk en verstop je niet achter een scherm. En dat hoeft niet perse tussen te lakens te eindigen.
pi_219658866
quote:
Tegenwoordig doen mensen bijna alles via het internet. Dus waarom zou het vinden van een partner daar een uitzondering op zijn?
pi_219659065
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Meer dan genoeg vrouwen die niet monogaam zijn.
Vrouwen ophemelen en als het pure goede in deze wereld zien is gewoon flauwekul.
Je praat tegen een notoire troll.
pi_219659613
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Tegenwoordig doen mensen bijna alles via het internet. Dus waarom zou het vinden van een partner daar een uitzondering op zijn?
Nou ik weet het wel. ¤¤¤¤¤¤¤
pi_219659913
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:23 schreef Ansa het volgende:
De reden dat ik
Tering. Waar haal je die absurde lappen tekst... :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_219659938
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 20:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Tering. Waar haal je die absurde lappen tekst... :)
genoeg taalmodellen die deze absurde onzin binnen luttele seconden produceren. Als je ze maar genoeg voer geeft.
pi_219660322
De paringsrituelen van de moderne hetero. Blij dat ik er niks mee te maken heb.
pi_219661522
Seks is alleen maar interessant als bindingslijm imho.
  Forum Admin maandag 29 december 2025 @ 21:22:35 #186
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219661545
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef Ansa het volgende:
Als vrouw zit je in deze huizenmarkt vast aan een abuser als je samen een kind hebt...
:')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219661598
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
:')
Verkeerde topic maar ik zie het nu in realtime. Vtouw die ik ken wordt mentaal mishandeld en kan geen tweekamerappartement kopen voor haar en haar kind. Ze verdient zeker 1000 euro boven modaal en heeft nog overwaarde ook. De meesten zitten ook met dat salaris vast in sociale huur omdat men bij 1200 netto minimaal 4 of 5x de huur eist bruto.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 21:25:10 #188
5428 crew  miss_sly
pi_219661615
quote:

[..]
Het is juist tegenwoordig gevaarlijk. Vroegah was het alleen maar raar.
  Forum Admin maandag 29 december 2025 @ 21:25:48 #189
pi_219661638
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef Ansa het volgende:

[..]
Verkeerde topic maar ik zie het nu in realtime. Vtouw die ik ken wordt mentaal mishandeld en kan geen tweekamerappartement kopen voor haar en haar kind. Ze verdient zeker 1000 euro boven modaal en heeft nog overwaarde ook. De meesten zitten ook met dat salaris vast in sociale huur omdat men bij 1200 netto minimaal 4 of 5x de huur eist bruto.
Dat zij in een klote situatie zit maakt niet dat mannen die (op die manier) samenwonen abusers zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219661663
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik kan er niks mee, dat online daten.
Zo veel neppe shit enzo, offline zie je zulke dingen gelijk.
En je hoeft er dan ook niet voor te betalen.
pi_219661687
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat zij in een klote situatie zit maakt niet dat mannen die (op die manier) samenwonen abusers zijn.
Wie zegt dat in godsnaam? Ik zeg dat het risico te groot voor mij ks na meerdere ervaringen en wat ik nu om me heen zie. Ik heb nooit ELKE man een abuser genoemd. Wel het gros dat nu op de apps zit, want redpilled. En ook dat is niet ELKE man.
pi_219661695
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik kan er niks mee, dat online daten.
Zo veel neppe shit enzo, offline zie je zulke dingen gelijk.
En je hoeft er dan ook niet voor te betalen.
Wie betaalt er voor apps😂
  Forum Admin maandag 29 december 2025 @ 21:28:58 #193
pi_219661727
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wie zegt dat in godsnaam? Ik zeg dat het risico te groot voor mij ks na meerdere ervaringen en wat ik nu om me heen zie. Ik heb nooit ELKE man een abuser genoemd. Wel het gros dat nu op de apps zit, want redpilled. En ook dat is niet ELKE man.
Oke
  maandag 29 december 2025 @ 21:31:51 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219661805
Dit topic is verworden tot de grote Ansa how can I make this about me-show. Leuk joh zo'n act.

*Ontvolg topic klikt.
Huilen dan.
pi_219663046
quote:

[..]
Dat strekt niet tot de aanbeveling.
pi_219663164
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dan heb je slecht gelezen.

Ten eerste krijgt hij niet suggereert dat het een levensbehoefte is. Zonder eten naar bed!

Ten tweede heb ik juist veel seks on hem tevreden te houden.
Veel slechte seks is geen manier om een man tevreden te houden.
pi_219663264
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Veel slechte seks is geen manier om een man tevreden te houden.
Wie zegt dat ik slechte seks heb? Ik doe juist extra mijn best.
pi_219663408
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wie zegt dat ik slechte seks heb? Ik doe juist extra mijn best.
Ik zeg dat.

Jij vindt er zelf niet zoveel aan en zoiets merk je als man. Het is een behoorlijke afknapper.

Dan kun je verder nog zo je best doen.
pi_219664587
Behalve voor de voortplanting dient sex ervoor om een onzichtbare verbinding tot stand te brengen tussen de beide partners. Als een man en een vrouw sex hebben, dan ontstaat er een onzichtbare verbinding tussen de zenuwuiteinden in het mannelijk geslachtsdeel met de zenuwuiteinden in het vrouwelijk geslachtsdeel. Deze verbinding wordt sterker naarmate ze vaker sex met elkaar hebben. Sex met andere partners maakt de verbinding weer zwakker. Ook kan er geen sterke verbinding ontstaan bij het gebruik van condooms of als de man besneden is. Daarom hebben echtparen waarbij de man intact is, gemiddeld genomen een gelukkiger huwelijksleven dan echtparen waarbij de man besneden is.
pi_219665522
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zeg dat.

Jij vindt er zelf niet zoveel aan en zoiets merk je als man. Het is een behoorlijke afknapper.

Dan kun je verder nog zo je best doen.
Dan geloof je dat toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')