quote:Op zondag 28 december 2025 12:07 schreef Isorden het volgende:
THE CHANCES OF ANYTHING COMING FROM MARS
ARE A MILLION TO ONE HE SAID
BUT STILL
THEY COOOOOOOOOOOOOMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reedsch besproken.quote:Op zondag 28 december 2025 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruimen de marsmannetjes het ook zelf even op?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 28 december 2025 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruimen de marsmannetjes het ook zelf even op?
Dus dat is waar ze dat Nickelodeon slijm vandaan haaldenquote:
War, what is it good for? Absolutely nothing!quote:
Hoi Essquote:Op zondag 28 december 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
Dit is wel een lekker nummertje om de dag mee te starten![]()
![]()
ik ken desondanks nog betere nummertjes om de dag mee te startenquote:Op zondag 28 december 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
Dit is wel een lekker nummertje om de dag mee te starten![]()
![]()
Ik heb pas net omgekleed, ik laat alles gewoon aanquote:
Bassmanquote:
Worn down piano bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 december 2025 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ken desondanks nog betere nummertjes
Met Sorbato ja, bij S&F ben ik ervan overtuigd dat de meeste mensen op hun oeuvre hebben gestemd omdat ze het oprecht leuke nummers vinden. Niet primair omdat ze het zo erg vinden dat Freek terminaal isquote:
dat bedoel ik nietquote:
Daar ben ik dan wel weer 100 procent van overtuigd.quote:Op zondag 28 december 2025 12:14 schreef Gretzl het volgende:
Niet primair omdat ze het zo erg vinden dat Freek terminaal is
Hmm nouja, 939 optiesquote:
Nou, die ziekte van Freek kun je gerust een soort verkapte DAB noemen naar mijn mening. Anders zou er niet zo gruwelijk veel S&F binnenkomen en veel stijgen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met Sorbato ja, bij S&F ben ik ervan overtuigd dat de meeste mensen op hun oeuvre hebben gestemd omdat ze het oprecht leuke nummers vinden. Niet primair omdat ze het zo erg vinden dat Freek terminaal is
zoveel ken ik er niet van wat ik bedoelquote:
Ja dat speelt echt wel flink mee. Dequote:Op zondag 28 december 2025 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, die ziekte van Freek kun je gerust een soort verkapte DAB noemen naar mijn mening. Anders zou er niet zo gruwelijk veel S&F binnenkomen en veel stijgen.
Ik denk dat het een combinatie is.quote:Op zondag 28 december 2025 12:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met Sorbato ja, bij S&F ben ik ervan overtuigd dat de meeste mensen op hun oeuvre hebben gestemd omdat ze het oprecht leuke nummers vinden. Niet primair omdat ze het zo erg vinden dat Freek terminaal is
Klinkt als jouw probleemquote:Op zondag 28 december 2025 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
zoveel ken ik er niet van wat ik bedoel
Wie?quote:Op zondag 28 december 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
De Doctor Who aflevering over Pompeï is wel leuk
De Doctor, dat zeg ik tochquote:
Wel in de lijst, maar lager is prima jaquote:Op zondag 28 december 2025 12:19 schreef alopio het volgende:
Ja, leuk dit. Maar deze EOOOO mag ook op plek 1788
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |