En daarom doe ik niet aan bruiloften en partijenquote:
Zo accuraat beschrevenquote:
Ik ben overtuigdquote:Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben volgens mij 4 nummers gehad die boven de 10 minuten zitten? Die krijg je in de tweede helft nog een stuk of 15. En ook nog veel meer nummers van 6-9 minuten
Allemaal 1 pot nat.quote:Op zondag 28 december 2025 11:17 schreef Momo het volgende:
Froukje en S10 zijn wel echt toffe artiesten, bij die andere namen zoals Meau heb ik dat toch echt minder.
Je mag gewoon beter zeggen hoorquote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dat wil ik niet beweren. In ieder geval anders.
Toen kende je mij ook nog niet natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dat wil ik niet beweren. In ieder geval anders.
Stapavonden in 2009 werd je hier wel mee doodgegooid. Me like thatquote:Op zondag 28 december 2025 11:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bruiloften- en partijenmuziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik zat ook al weer mijn hersenen even uit te zetten toen ik doorhad dat ie weer even moet laten zien hoeveel hij weet.quote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben al lang blij dat dit niet weer een hele powerpoint werd.
Kansloze plaat trouwens.
Op 31 december heb je best veel uren met slechts 9 of 10 nummers, dat zie je in de eerste helft van de lijst eigenlijk nooit (12-13 overdag en 14-15 in de nacht meestal)quote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ben overtuigdIk vond alleen 120 nummers verschil erg veel, maar had me die extra nacht niet gerealiseerd.
Dat zei ik alquote:Op zondag 28 december 2025 11:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen kende je mij ook nog niet natuurlijk
Ze kijkt er niet heel blij bijquote:
Tonight was a kut night…quote:Op zondag 28 december 2025 11:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze kijkt er niet heel blij bij
Hey moet je daar kijken, daar vliegt een helicopturrrrrrrquote:
Ja, en kon er op de laatste bruiloft waar ik was ook wel oprecht van genieten. Pure feelgood muziek die voor veel mensen het beste in hen naar boven haaltquote:Op zondag 28 december 2025 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stapavonden in 2009 werd je hier wel mee doodgegooid. Me like that
de dag is nog jongquote:Op zondag 28 december 2025 11:23 schreef peaceman het volgende:
Even vermelden dat @:diaan73 haar plek weer kent. Heb zojuist thee een croissants met kaas erin gekregen![]()
Nog steeds hun allerbeste imo.quote:
niet op de beste dusquote:Op zondag 28 december 2025 11:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Red EyesOp gestemd uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |