Op 31 december heb je best veel uren met slechts 9 of 10 nummers, dat zie je in de eerste helft van de lijst eigenlijk nooit (12-13 overdag en 14-15 in de nacht meestal)quote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ben overtuigdIk vond alleen 120 nummers verschil erg veel, maar had me die extra nacht niet gerealiseerd.
Dat zei ik alquote:Op zondag 28 december 2025 11:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen kende je mij ook nog niet natuurlijk
Ze kijkt er niet heel blij bijquote:
Tonight was a kut night…quote:Op zondag 28 december 2025 11:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze kijkt er niet heel blij bij
Hey moet je daar kijken, daar vliegt een helicopturrrrrrrquote:
Ja, en kon er op de laatste bruiloft waar ik was ook wel oprecht van genieten. Pure feelgood muziek die voor veel mensen het beste in hen naar boven haaltquote:Op zondag 28 december 2025 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stapavonden in 2009 werd je hier wel mee doodgegooid. Me like that
de dag is nog jongquote:Op zondag 28 december 2025 11:23 schreef peaceman het volgende:
Even vermelden dat @:diaan73 haar plek weer kent. Heb zojuist thee een croissants met kaas erin gekregen![]()
Nog steeds hun allerbeste imo.quote:
niet op de beste dusquote:Op zondag 28 december 2025 11:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Red EyesOp gestemd uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |