Ik hoop voorlopig nog niet meer aan mijn uitvaart te denkenquote:Op zondag 28 december 2025 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat ik op mijn uitvaart wel zo’n fotocollage wil van mij met de Pippies door de jaren heen en dat dan Perfect Day van Lou Reed wordt gespeeld
Het is…. een versiequote:
Ik denk dat we je liever nog even bij ons houdenquote:Op zondag 28 december 2025 09:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig nog niet meer aan mijn uitvaart te denken
ja bizar man 🫢quote:Op zondag 28 december 2025 09:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog geparkeerd bij Hedon in Zwolle. True story
Het komt wel dichtbij zo
Heel matige planning. I am disappointquote:Op zondag 28 december 2025 09:57 schreef Cee het volgende:
Ik moet zometeen weg maar m’n powerbank en oortjes zijn nog niet helemaal opgeladen
Dat was hilarischquote:Op zondag 28 december 2025 09:56 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Moet nu denken aan die auditie bij Idols
Die kreeg bijna een epileptische aanval
De OG Idols is denk ik de enige van die talentenshows die ik gezien heb. Het was wel een mooie tripquote:Op zondag 28 december 2025 09:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Sorry dit moest even
Ik zou voor Tubular Bells en Echoes gaanquote:Op zondag 28 december 2025 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat ik op mijn uitvaart wel zo’n fotocollage wil van mij met de Pippies door de jaren heen en dat dan Perfect Day van Lou Reed wordt gespeeld
Die gast met die klompen of die AC/DC knijpstem waren ook goedquote:
En dan gifjes van Bassie en Adriaan op het grote schermquote:Op zondag 28 december 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou voor Tubular Bells en Echoes gaan
Ik kan daar echt heel kinderachtig nog steeds helemaal stuk om gaan.quote:
Dag vriendjes, en vriendinnetjesquote:Op zondag 28 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan gifjes van Bassie en Adriaan op het grote scherm
Eigenlijk wel sneu, sommige kwamen omdat ze geen fuck gaven en om te lachen, anderen waren daadwerkelijk beperkt. En dan afzeiken voor heel Nederlandquote:Op zondag 28 december 2025 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die gast met die klompen of die AC/DC knijpstem waren ook goed
Wel waar. Zeker na dat eerste seizoen.quote:Op zondag 28 december 2025 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Eigenlijk wel sneu, sommige kwamen omdat ze geen fuck gaven en om te lachen, anderen waren daadwerkelijk beperkt. En dan afzeiken voor heel Nederland
En toen kwam Hermanquote:Op zondag 28 december 2025 10:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Wel waar. Zeker na dat eerste seizoen.
Zaten wel mensen bij die tegen zichzelf in bescherming mochten worden genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |