Voor iemand die zich mopperkont noemt is dat echt een vriendelijke actiequote:Op zondag 28 december 2025 09:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als Oscar in de auto zit en wat hardlopers ziet, dan doet ie z'n raampje omlaag en gaat ie naast de hardlopers rijden met dit liedje hard aan
Die kerel moet gewoon lekker stoppenquote:
Hey is dat Cleveland?quote:
weet uit ervaring dat die hardlopers dan dankbaar zouden zijnquote:Op zondag 28 december 2025 09:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als Oscar in de auto zit en wat hardlopers ziet, dan doet ie z'n raampje omlaag en gaat ie naast de hardlopers rijden met dit liedje hard aan
Dat vind ik een tof gebaar.quote:Op zondag 28 december 2025 09:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die kerel rechts gaat dood door Dolf Lundgrenquote:
En wat doe je bij wielrenners?quote:Op zondag 28 december 2025 09:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Schieten.quote:Op zondag 28 december 2025 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En wat doe je bij wielrenners?
Ik heb nu hoofdpijn.quote:Op zondag 28 december 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
Ondanks dat dit een zeer iconisch nummer is blijft het ondanks de minimale stijging dit jaar toch steeds verder wegzakken
quote:Op zondag 28 december 2025 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan speelt ie Jimmy.quote:Op zondag 28 december 2025 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die krijg je nooit meer terugquote:Op zondag 28 december 2025 09:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Godsamme ik moest een seconde nadenken
Als ik ik 20ct kreeg voor elke keer..quote:Op zondag 28 december 2025 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet gaan turven hoe vaak ik een post van je lees en hardop “godverdomme” zeg.
Welcome To The Junglequote:Op zondag 28 december 2025 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wrapped up like a douchequote:Op zondag 28 december 2025 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even een douche pakken.
If he dies he diesquote:Op zondag 28 december 2025 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die kerel rechts gaat dood door Dolf Lundgren
Hashtag spoiler
Het loopt goed af, want Sylvester Stallone verslaat in zijn eentje daarna de hele Sovjetunie
Wel helemaal op zijn eigen manierquote:Op zondag 28 december 2025 09:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit liedje daalt in de lijst... net zoals Herman van het hotel afdaalde
zijn standbeeld staat niet voor niets bij Hedon (in Zwolle).quote:
Awwwwquote:Op zondag 28 december 2025 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat ik op mijn uitvaart wel zo’n fotocollage wil van mij met de Pippies door de jaren heen en dat dan Perfect Day van Lou Reed wordt gespeeld
Ik heb gisteren nog geparkeerd bij Hedon in Zwolle. True storyquote:Op zondag 28 december 2025 09:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
zijn standbeeld staat niet voor niets bij Hedon (in Zwolle).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |