Ik vind het juist de beste van Stromea.quote:
Dat andere geluid klinkt alsof iemand achter de synth mag na een vuurwerkongeluk, dus er viel al niet veel meer te verpesten.quote:Op zondag 28 december 2025 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga deze plaat voor jullie verpesten:
Dat geluid in deze plaat klinkt alsof iemand de vloer hard aan het boenen is.
Dat sowieso, geen zin in PS plusquote:Op zondag 28 december 2025 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Omdat je alleen soloplayer doet?
Knuvquote:Op zondag 28 december 2025 09:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel leuk om zo'n uitgebreide familie te hebben. Heb dit jaar voor het eerst niet echt kerst met de familie gevierd. Had wel iets deprimerends
Zo’n opwindhondje dat salto’s springt.quote:Op zondag 28 december 2025 09:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het doet mij overigens meer denken aan een knijpkip ofzo
Als ik dingen ga plannen voor op een vrije dagquote:Op zondag 28 december 2025 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer voelen jullie je een natural woman?
Ik heb ooit de langere versie eens keer op de radio gehoord.quote:Op zondag 28 december 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
Heb deze volgens mij nog als single liggen, staan echt veel betere versies op dan deze radio edit
Ravelli?quote:
Nu.quote:Op zondag 28 december 2025 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer voelen jullie je een natural woman?
Nu gekaapt als max verstappen song.quote:Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Nadeel van in Breda op school te hebben gezeten en gewerkt bij dit nummer 'Ik spring voor NAC, jij springt voor NAC, wij springen allemaal allemaal voor NAC'
Ik denk dat dit een liedje is waar je bij had moeten zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet extreem slecht, maar zou het ook niet missen als het deze lijst niet meer haalt.
Er is ontzettend veel slechtere muziek populair geworden binnen deze hoek.quote:Op zondag 28 december 2025 09:42 schreef Tussle266 het volgende:
Altijd als dit nummer komt denk ik dat er een kans is dat de hel toch bestaat en dit gewoon voorbereiding is.
Die konden snel naar huisquote:
Ik was er bij. Op de basisschool was dit het ultieme anthem.quote:Op zondag 28 december 2025 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een liedje is waar je bij had moeten zijn.
Wij millenials, nineties kids whatever voelen deze vibe
Beter dan 'ausländer raus'quote:Op zondag 28 december 2025 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu gekaapt als max verstappen song.
Fo shizzle.quote:Op zondag 28 december 2025 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er bij. Op de basisschool was dit het ultieme anthem.
Dit impliceert dat er ook voordelen kleven aan in Breda op school zittenquote:Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Nadeel van in Breda op school te hebben gezeten en gewerkt bij dit nummer 'Ik spring voor NAC, jij springt voor NAC, wij springen allemaal allemaal voor NAC'
Voor mij op de middelbare school.quote:Op zondag 28 december 2025 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er bij. Op de basisschool was dit het ultieme anthem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |