JP jaquote:Op zondag 28 december 2025 09:18 schreef Cee het volgende:
Is dat die ene met die lederen kop van B&B vol liefde in het café?
Ja jammer wel, Billy Joel heeft zoveel betere muziek gemaakt, en veel ookquote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Populair onder de jeugd en een makelijke meezinger i guess...
Eens, er was ooit een tijd dat Goodnight Saigon in de top 10 stond, maar die is inmiddels de top 200 ook uitgevallenquote:Op zondag 28 december 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jammer wel, Billy Joel heeft zoveel betere muziek gemaakt, en veel ook
Terwijl ik daar toch elk jaar op stemquote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eens, er was ooit een tijd dat Goodnight Saigon in de top 10 stond, maar die is inmiddels de top 200 ook uitgevallen
Oefquote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eens, er was ooit een tijd dat Goodnight Saigon in de top 10 stond, maar die is inmiddels de top 200 ook uitgevallen
Ik ga weer lekker tegendraads zijn: ik vond Piano Man altijd al de mooiste van Billy Joel, ook toen Goodnight Saigon nog hoger stond.quote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef V. het volgende:
Bij het intro van Papa Was A Rolling Stone denk ik altijd: volgens mij zei de zanger bij de opnames "beginnen jullie maar vast, ik ga effe schijten".
Nog niet, staat op 217, She's Always a Woman is er wel aan voorbijquote:Op zondag 28 december 2025 09:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Vienna dan ook al Saigon voorbij gegaan?
Net niet, zelfde uurtje volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2025 09:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is de T2000 toch? De gemiddelde smaak van NL. En het gros kent niet zoveel muziek, dus stemmen ze op wat ze wel kennen.quote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Populair onder de jeugd en een makelijke meezinger i guess...
Joel? of de ultra vossenquote:Op zondag 28 december 2025 09:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach wat naarquote:Op zondag 28 december 2025 09:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn vader heeft eind dit jaar kort na elkaar een broer en een zus verloren. Hij is de negende van tien kinderen. Ze zijn nu nog met zijn drieën over![]()
Vorig jaar heeft hij nog een groot feest op Aruba gegeven voor zijn vijftigste trouwdag. Daar hebben we de hele familie nog gezien
Qua vergeljking ging ik maar voor de Joel-versiequote:
Vienetta is dan weer beter dan Piano Manquote:Op zondag 28 december 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vienna is echt een stuk minder nog dan Piano Man.
Moet altijd aan deze denkenquote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef V. het volgende:
Bij het intro van Papa Was A Rolling Stone denk ik altijd: volgens mij zei de zanger bij de opnames "beginnen jullie maar vast, ik ga effe schijten".
Ik hoor de kraak alweer als t mes erdoorheen gaatquote:Op zondag 28 december 2025 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vienetta is dan weer beter dan Piano Man
Vienetta
Gewoon heerlijke groove om ff in te wonen!quote:Op zondag 28 december 2025 09:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit kabbelt nu wel te lang door
Middelmatig waterig ijs waarbij je vooral voor het merk betaalt.quote:Op zondag 28 december 2025 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vienetta is dan weer beter dan Piano Man
Vienetta
Vooral de broer was naar. Dat was een van de twee familieleden die regelmatig naar Nederland kwamen en die wij ook echt goed kenden.quote:
Voor de sfeerquote:
Nou. Die 0,99 voel je inderdaad in je portemonneequote:Op zondag 28 december 2025 09:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Middelmatig waterig ijs waarbij je vooral voor het merk betaalt.
Waarop op zich niets mis mee is, het gaat toch vooral om popmuziek en niet om een lijst vol obscure platen. Overigens heeft de Top 2000 mijn muzieksmaak in de loop der jaren wel wat vergroot.quote:Op zondag 28 december 2025 09:26 schreef V. het volgende:
[..]
Dat is de T2000 toch? De gemiddelde smaak van NL. En het gros kent niet zoveel muziek, dus stemmen ze op wat ze wel kennen.
Was je lost in the lidl?quote:Op zondag 28 december 2025 09:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou. Die 0,99 voel je inderdaad in je portemonnee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Omdat je alleen soloplayer doet?quote:Op zondag 28 december 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee dat nummer in GTA heeft gezeten, maar dat heeft het volgens mij helemaal niet
Wel leuk om zo'n uitgebreide familie te hebben. Heb dit jaar voor het eerst niet echt kerst met de familie gevierd. Had wel iets deprimerendsquote:Op zondag 28 december 2025 09:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vooral de broer was naar. Dat was een van de twee familieleden die regelmatig naar Nederland kwamen en die wij ook echt goed kenden.
Oom Ety was een lieve oom.
Tante Cornelia was ook lief. Zij was een halfzus uit een eerder huwelijk van mijn opa. Ze was twintig jaar ouder dan mijn vader, dus ze heeft de negentig ruim gehaald. We hadden met haar veel minder contact.
Ik vond t geluid toch al irritantquote:Op zondag 28 december 2025 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga deze plaat voor jullie verpesten:
Dat geluid in deze plaat klinkt alsof iemand de vloer hard aan het boenen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |