Van alle post-2020 artiesten in de lijst staat Teddy Swims voor mij wel in het linkerrijtje hoor. Doet ook nadrukkelijk mee voor de Champions League plaatsenquote:Op zondag 28 december 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grijze middenmootmuziek verder die Teddy.
Ik vind het in de context niet vervelend hoor, maar enthousiast is een groot woord.quote:Op zondag 28 december 2025 09:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Jammer dat ik weer als enige zo enthousiast ben
Mick is wel best vaak papa zeg maarquote:Op zondag 28 december 2025 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wie dan? Mick? Keith? Brian? Charlie? Ron? Bill? Andere Mick?
Da's wel eens leuk ja, wel best langquote:
Net iets over de 12 minuten dacht ik.quote:Op zondag 28 december 2025 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel eens leuk ja, wel best lang
Lederen kopquote:Op zondag 28 december 2025 09:18 schreef Cee het volgende:
Is dat die ene met die lederen kop van B&B vol liefde?
Zie nu pas je ondertitelquote:Op zondag 28 december 2025 09:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit album had ik als vroege puber. Van mn oom gekregen.
Er is vaak op gestemd.quote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik zette vanmorgen de radio aan met Scenes from an Italian restaurant, wederom een Billy Joel plaat die een stuk beter is dan Piano Man, snap nog steeds niet hoe die zo hoog is gekomen
Populair onder de jeugd en een makelijke meezinger i guess...quote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik zette vanmorgen de radio aan met Scenes from an Italian restaurant, wederom een Billy Joel plaat die een stuk beter is dan Piano Man, snap nog steeds niet hoe die zo hoog is gekomen
Acties en consequenties?quote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef ok01 het volgende:
Mijn vader was vijf jaar lang dankloos, aka een rolling stone, geweest. Hij vond het niet echt grappig toen ik hem met dit nummer vergeleek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |