Maakt ook niet uit, was gewoon benieuwd of we iets konden vinden wat echt iedereen mooi vondquote:Op zondag 28 december 2025 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit als iemand het niet mooi zou vinden toch.
SLeep well Jorgiequote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met deze Air ga ik afsluiten. Fijne nacht nog mensen
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met deze Air ga ik afsluiten. Fijne nacht nog mensen
Ik doelde meer op de reactie van Billiequote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, was gewoon benieuwd of we iets konden vinden wat echt iedereen mooi vond
Beterquote:Op zondag 28 december 2025 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb trouwens nu een nieuwe koptelefoon, alles klinkt best lekker tot dusver
Zelfs Diggy Dex?quote:Op zondag 28 december 2025 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb trouwens nu een nieuwe koptelefoon, alles klinkt best lekker tot dusver
Heb trouwens die Kees Pecan Pie stout gedronken, hij was best primaquote:
Er is inderdaad geen koptelefoon zo goed dat die dat repareert.quote:Op zondag 28 december 2025 01:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ho ho, je kunt ook te ver gaan
Eentje die spontaan op mute gaatquote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen koptelefoon zo goed dat die dat repareert.
Kees levert altijdquote:Op zondag 28 december 2025 01:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb trouwens die Kees Pecan Pie stout gedronken, hij was best prima
Niks uitzonderlijks, maar volgens mij voor een relatief zachte prijs best een prima optie
Ja, da's wel erg fijn een goede headsetquote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die bas komt wel echt lekker over op deze koptelefoon
Exactquote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die bas komt wel echt lekker over op deze koptelefoon
Ja! Welkom terug.quote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet trouwens echt een inhaalslag maken, heb amper nog gepost hier
De oude was op zich prima hoor, maar hij was aan het einde van z'n latijn wat betreft de bouwkwaliteit.quote:Op zondag 28 december 2025 01:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, da's wel erg fijn een goede headset
Welkom terug AOSquote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Straks crasht FOK nog. Blijven Doneren.quote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2025 01:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat moet je nooit vragen. Er is dan altijd wel iemand die snel zijn hand omhoog steekt.
Oehh, klinkt goed, dat klinkt ook wel als iets wat ik zou kunnen waarderenquote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kees levert altijdGoed te horen dat ie smaakte.
Een van deze dagen ga ik een barrel aged saison van Kees drinken!
Wil je er over praten ?quote:
Een soort gehoorbeschadigingsdetectie.quote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eentje die spontaan op mute gaat
Ik laat het je weten hoe ie smaakt!quote:Op zondag 28 december 2025 01:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oehh, klinkt goed, dat klinkt ook wel als iets wat ik zou kunnen waarderen
Danny heeft voor deze maand al een donatie gekregen die mijn shitposting dektquote:Op zondag 28 december 2025 01:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Straks crasht FOK nog. Blijven Doneren.
Dat is geen synth, Erniequote:Op zondag 28 december 2025 02:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, hoorde net heel duidelijk tijdens de 'solo' een synth in m'n rechteroor die ik nog nooit gehoord heb
Je gaf hem te goed voorquote:Op zondag 28 december 2025 02:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Iets met een open deur enzo
Ach, dat moet op z'n tijd ook gebeuren, anders is het zo'n dooie bedoelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |