Maakt ook niet uit, was gewoon benieuwd of we iets konden vinden wat echt iedereen mooi vondquote:Op zondag 28 december 2025 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit als iemand het niet mooi zou vinden toch.
SLeep well Jorgiequote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met deze Air ga ik afsluiten. Fijne nacht nog mensen
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met deze Air ga ik afsluiten. Fijne nacht nog mensen
Ik doelde meer op de reactie van Billiequote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, was gewoon benieuwd of we iets konden vinden wat echt iedereen mooi vond
Beterquote:Op zondag 28 december 2025 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb trouwens nu een nieuwe koptelefoon, alles klinkt best lekker tot dusver
Zelfs Diggy Dex?quote:Op zondag 28 december 2025 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb trouwens nu een nieuwe koptelefoon, alles klinkt best lekker tot dusver
Heb trouwens die Kees Pecan Pie stout gedronken, hij was best primaquote:
Er is inderdaad geen koptelefoon zo goed dat die dat repareert.quote:Op zondag 28 december 2025 01:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ho ho, je kunt ook te ver gaan
Eentje die spontaan op mute gaatquote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen koptelefoon zo goed dat die dat repareert.
Kees levert altijdquote:Op zondag 28 december 2025 01:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb trouwens die Kees Pecan Pie stout gedronken, hij was best prima
Niks uitzonderlijks, maar volgens mij voor een relatief zachte prijs best een prima optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |