Ik vermoed toch wel enige lijstmanipulatie om dit voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 28 december 2025 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat Van Inkel allemaal van die lange nummers moet draaien, kan ie weinig lullen
Akkoord.quote:
Ook zo'n heerlijke drumtrackquote:Op zondag 28 december 2025 00:49 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Ik op child’s anthem. Helaas altijd tevergeefs.
quote:Op zondag 28 december 2025 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb een keer 20.000 euro in de lotto gewonnen
En metaforen.quote:Op zondag 28 december 2025 00:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen heeft voorafgaand aan zn shift een presentatietekst door chatgpt laten schrijven met zoveel mogelijk sUpErLaTiEvEn
Dieptepunt op dat vlak vind ik Emmely. Je merkt bij haar het meest duidelijk dat ze doremifasoltekstjes aan het voorlezen is.quote:Op zondag 28 december 2025 00:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen heeft voorafgaand aan zn shift een presentatietekst door chatgpt laten schrijven met zoveel mogelijk sUpErLaTiEvEn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen willen op de foto met Jeroen, leg maar uit.
Die man zat af en toe bij Ziggo Formule 1quote:Op zondag 28 december 2025 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen willen op de foto met Jeroen, leg maar uit.
Nou Annemieke kan er ook wat van hoorquote:Op zondag 28 december 2025 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dieptepunt op dat vlak vind ik Emmely. Je merkt bij haar het meest duidelijk dat ze doremifasoltekstjes aan het voorlezen is.
Ik werkte in een boekwinkel waar ze ook tabak en loterij verkochten. Keer wint een gast 6 gratis loten. Maar 1 was achter de terminal gevallen. Dus ik geef m er 5 en die laatste vonden we bij t afsluiten van de dag. Dus dat ding achter de kassa opgehangen. maar klant kwam nooit terug. 2 weken later dat lot gecheckt, die terminal allemaal toeters en bellen. Bleek er 20.000 op te zijn gevallen. We zijn leuk uit eten geweest met collega's en hebben allemaal 1.800 de man gekregenquote:
Formule1 cd's van Jeroen.quote:Op zondag 28 december 2025 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man zat af en toe bij Ziggo Formule 1
Mooiste nummer over niet meer in Kansas zijnquote:Op zondag 28 december 2025 00:46 schreef Redefine het volgende:
Toto I don't think we're in Kansas anymore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |