Greg PhillinganesHeld.quote:
Proost!quote:Op zondag 28 december 2025 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de whisky aanbreken. Wie doet er mee?
hoeveel kun je kwijt aan Fok?quote:Op zondag 28 december 2025 00:46 schreef Koen66 het volgende:
in de tijd van dit nummer won ik ook een keer de toto
Ook al whisky op?quote:Op zondag 28 december 2025 00:47 schreef mario390 het volgende:
toto kenn ik heb amsterdam dvd maar dit song kenn niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
als alle voetbalwedstrijden gaan zoals ze zouden horen te gaan is de pot erg laagquote:Op zondag 28 december 2025 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb een keer 20.000 euro in de lotto gewonnen
quote:Op zondag 28 december 2025 00:47 schreef Starflyer het volgende:
Meestal stem ik op RosannaDie is 66!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 28 december 2025 00:47 schreef Starflyer het volgende:
Meestal stem ik op RosannaIk op child’s anthem. Helaas altijd tevergeefs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kan die nog WALSENquote:Op zondag 28 december 2025 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat Van Inkel allemaal van die lange nummers moet draaien, kan ie weinig lullen
Oostenrijkers beginnen al met zuipen tijdens het ontbijtquote:
toch al twee fonteinen van emotie in vijftig minuten, het is ergens wel knapquote:Op zondag 28 december 2025 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat Van Inkel allemaal van die lange nummers moet draaien, kan ie weinig lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |