Wij dus ook, zie topicquote:Op zondag 28 december 2025 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind zondag ook niet de meest handig dag, maar ja, daarom staan we ook op misschien.
Sleep wellquote:
Het was ook geen serieuze vraagquote:Op zondag 28 december 2025 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, terug naar huis en maandag werken gok ik![]()
Je weet waar hij woont toch?
Ik altijd. De lucht alleen al maakt me daadwerkelijk fysiek misselijk.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook geen serieuze vraagHet was als grap omdat het zondag was
• Welvaartsevangelie: sterk bekritiseerd om het prediken dat geloof leidt tot materiële rijkdom.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
"We beginnen bij het zaad"
zo werkt het bij mij meestal niet
Doe maar is tofquote:Op zondag 28 december 2025 00:39 schreef Redefine het volgende:
Ah weer een kwalitatief uitermate teleurstellend nummer van Doe Maar.
ik voor het eerst op vakantie op Jamaicaquote:
Ik ook niet en nooit van plan ook.quote:
Ik vind Doe Maar eigenlijk al zelden echt goed. Maar dit is wel echt een draak.quote:Op zondag 28 december 2025 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe maar is tof![]()
![]()
![]()
Maar dit nummer niet inderdaad
Kenneth Copeland vind ik misschien wel de engste van het hele stelquote:Op zondag 28 december 2025 00:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
• Welvaartsevangelie: sterk bekritiseerd om het prediken dat geloof leidt tot materiële rijkdom.
• Extreme persoonlijke rijkdom: luxe levensstijl (o.a. privéjets) gefinancierd via donaties.
• Privéjets-controverse: verdedigde het gebruik van meerdere jets als “noodzakelijk voor God’s werk”.
• COVID-19-uitlatingen: bespot en bekritiseerd voor het “wegblazen” van het coronavirus tijdens diensten.
• Financiële transparantie: herhaaldelijke vragen en kritiek over hoe donaties worden besteed.
Dit soort 'priesters' stelt ook zelden teleur hè. Precies wat je ervan verwacht.
Smaken verschillenquote:Op zondag 28 december 2025 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Doe Maar eigenlijk al zelden echt goed. Maar dit is wel echt een draak.
Dat sowieso. En gelukkig maar. Anders wordt het al snel saai.quote:
ik zat in juni achter Jeroen Pauw op een vlucht naar Corsicaquote:
Lief, maar nee. Dank je wel.quote:Op zondag 28 december 2025 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de whisky aanbreken. Wie doet er mee?
en het gaat oke met je nu?quote:Op zondag 28 december 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat in juni achter Jeroen Pauw op een vlucht naar Corsica
staat er iets te komen?quote:Op zondag 28 december 2025 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had bier. Mee gestopt voor de avondquote:Op zondag 28 december 2025 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 28 december 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat in juni achter Jeroen Pauw op een vlucht naar Corsica
Ja die heeft wel een blow hoofdquote:
Hoe onhandig is onhandig?quote:Op zondag 28 december 2025 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind zondag dus ook erg onhandig
En is niet meer met Linde met een equote:Op zondag 28 december 2025 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die heeft wel een blow hoofd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |