Rommel!quote:Op zondag 28 december 2025 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Samen met Ray en Vincent.
Helaas ook Nolles.
Toch heerlijk als je daar enthousiast van kan wordenquote:Op zondag 28 december 2025 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ECHTE KOFFIE GAAN MAKEN MET KOFFIEBONEN
Fantastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel Schindler als Searle zijn de afgelopen vier jaar nauwelijks ver gekomen op een tv toernooi. Twee om één kwartfinale, terwijl ze zich voor bijna alles plaatsen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het wordt weer spannend voor Oskar op een TV-toernooi en zijn kringspier draait los.
Je zou dan zeggen dat Schindler kan teren op die Euro Tour-zeges, maar niets is minder waar.quote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zowel Schindler als Searle zijn de afgelopen vier jaar nauwelijks ver gekomen op een tv toernooi. Twee om één kwartfinale, terwijl ze zich voor bijna alles plaatsen.
Hij heeft ook slechte ogen, hoorde ik.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat is er met die pijlen van Searle, zijn die zo zwaar?
Asensio is half Nederlands.quote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij heeft ook slechte ogen, hoorde ik.
En Nico Hulkenberg spreekt Nederlands.
Roglic schansspringerquote:
Evenepoel voetballerquote:
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 28 december 2025 14:17 schreef Anneloos het volgende:
Hadden er nog veel mensen op Schindler ingezet deze ronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |