Marco lacht hier keihard omquote:
Ik ook.quote:
Strijken ook HAHAquote:
Wel twee héle leuke hitjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Die hebben maar 2 hitjes gehad.
Een disco liedjequote:
voor stringsquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Adagio een soort wasmiddel ofzo?
Timmertje werd toen speciaal geinjecteerd door Peter Muellerquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gianni Romme en Timmertje waren toen serieus op de brommer.
Gewoon je armen binnenboord houden en het komt wel goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te lang zijn voor een achtbaan zou ik ietwat eng vinden
met zn immer coole zonnebrilquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timmertje werd toen speciaal geinjecteerd door Peter Mueller
Jup, heel benieuwd wel hoe het met mijn 6'6''gaat zijn om een paar weken in Japan te verblijven. Of je dan echt om de haverklap wordt aangesproken om je lengtequote:Op zaterdag 27 december 2025 23:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Als Nederlander ben je wel snel big in Japan trouwens, wel grappig om mensen soms omhoog zien te kijken en dat je ze ziet denken 'wanneer stopt deze persoon?'
Liep ie toen de 100 meter?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:49 schreef superniger het volgende:
Tiesto op de Olympische Spelen in Athene 👍
Deadmau5 & Kaskade - I Remember zou er gewoon in moeten, een schande dat die er niet in staat eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:48 schreef EDMAN- het volgende:
Er is zoveel techno / house dat hier op zich een plekje verdient
dit dus niet
Marco is jaloers. Alhoewel, 5 jaar te oud voor hemquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tiesto trouwde op zn 50ste met een meisje van 20
hoofd schouders knie en teenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Al die boomers door hun knieën laten gaan daar.
Lekker in de ochtend voor school kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gianni Romme en Timmertje waren toen serieus op de brommer.
grapjasquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deadmau5 & Kaskade - I Remember zou er gewoon in moeten, een schande dat die er niet in staat eigenlijk
Strobe zou er ook wel in mogenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deadmau5 & Kaskade - I Remember zou er gewoon in moeten, een schande dat die er niet in staat eigenlijk
Dat kun je op meerdere manieren lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timmertje werd toen speciaal geinjecteerd door Peter Mueller
Leonardo Dicaprio zou het nog acceptabel vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Marco is jaloers. Alhoewel, 5 jaar te oud voor hem
Ik vraag me altijd af hoe dat dan gaat als zo iemand naar z'n schoonouders gaat...quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tiesto trouwde op zn 50ste met een meisje van 20
Ik vind van wel.quote:
Ik maak geen grapjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |