Littler spaapwandelt naar de finalequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:56 schreef Szura het volgende:
Gênant voor een nr 4 geplaatst dit niveau
Bunzing neem je teringzooi mee
Nog net niet, wel naar de huisarts geweest want ik vond het ook lang duren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat is tamelijk lang. Droeg je luiers in die periode
Maar ik hoef ze niet te wisselen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd smerige remsporen in mijn onderbroek na het rennen.
Zijn we wel van die vermoeiende act af.quote:
Had in het begin met hardlopen altijd feest. Kut hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in september bijna je sjaak, buikgriep genot
Ivm remsporen beter niet hardlopend daarheen gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben ik in de Amerikaanse kerk
Ik ben tegen agressie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
Iemand heeft geprobeerd Bunting neer te slaan
Je schoenen? Goed kijken hoe je je veters het beste kunt strikken. Ik geloof zelf niet dat specifieke hardloopschoenen je wreef kunnen belasten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar ik hoef ze niet te wisselen toch?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je poeponderbroeken? Ja die wel.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ivm remsporen beter niet hardlopend daarheen gaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je schoenen? Goed kijken hoe je je veters het beste kunt strikken. Ik geloof zelf niet dat specifieke hardloopschoenen je wreef kunnen belasten.
Je poeponderbroeken? Ja die wel.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ivm remsporen beter niet hardlopend daarheen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |