Ja wel prima eigenlijk. Nog geen last van mijn hamstrings gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, dat ze klemmen omdat je de veters door de bovenste gaatjes laat gaan. Ik moet mijn veters altijd op een heel specifieke manier strak doen zodat mijn voeten niet schuiven maar mijn wreef pijnvrij blijft. Dat is minder makkelijk dan je denkt.
Lopen ze buiten je wreef wel goed? Of zozo
Wes Newton kon er ook wat vanquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is de meest scheefgooiende darter?
Dit zit mij best wel een beetje dwarsquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Gurney is tegen het warme bad
Ik heb wel altijd smerige remsporen in mijn onderbroek na het rennen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Ook al paar maanden niet broek gepoept @:gurneyisbestoke
Ik was in september bijna je sjaak, buikgriep genotquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Ook al paar maanden niet broek gepoept @:gurneyisbestoke
Leootje gok ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef leolinedance het volgende:
Heb er een Fanta zero bij genomen. Straks bij The Nuke een biertje
Dan is het vaak randje afgrond ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in september bijna je sjaak, buikgriep genot
Ik wil niet dat wij vijanden worden, maar dit vat ik op als een persoonlijke aanval op mijquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Gurney is tegen het warme bad
3 weken last van gehad, nog nooit meegemaakt zo heftigquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan is het vaak randje afgrond ja.
Komt vast goed. Bovenste veters minder strak.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel prima eigenlijk. Nog geen last van mijn hamstrings gehad.dus ga van een naar andere.
Die heb ik niet in huis. Denk dat het een Grimbergen of Affligem tripel wordt.quote:
Dat is tamelijk lang. Droeg je luiers in die periodequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
3 weken last van gehad, nog nooit meegemaakt zo heftig
Wij hebben al jaren last van jou, niet heftig overigens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
3 weken last van gehad, nog nooit meegemaakt zo heftig
GENOTquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:56 schreef leolinedance het volgende:
Denk dat het een Grimbergen of Affligem tripel wordt.
1 februari weer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil niet dat wij vijanden worden, maar dit vat ik op als een persoonlijke aanval op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |