quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Hmm dit kon wel eens een zakelijk potje worden.
ik vind Go-tan wel ok, lekker op een tosti. Maar meestal red phoenix.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sriracha saus is mijn favoriet. En dan niet die gore van Go-Tan maar van Tabasco:
[ afbeelding ]
Zit go-tan op jouw standaard tosti?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik vind Go-tan wel ok, lekker op een tosti. Maar meestal red phoenix.
DIe Littler ziet er ook echt als een atleet uit lol. Die komt niet voor het bier en de bruine fruitschalen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef Kopiko het volgende:
Littler gaat tekeer als een brisketapparaat.
Daar vind ik hem wel het lekkerst ja :-)quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit go-tan op jouw standaard tosti?
Mijn standaard tosti eet ik met jonge kaas, chorizo en sambal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daar vind ik hem wel het lekkerst ja :-)
Ik doe niet aan jonge kaasquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti eet ik met jonge kaas, chorizo en sambal.
En verder niks. Smeerkezen.
Meestal nog wat brood eromheen, maar verder ook niksquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon kaas en ham.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer iemand voor minderjarige kaasquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad, jonge kaas is zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |