Dat hoeft uit mijn hoofd niet bij de MS, wel bij de TP.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar kan zijn dat je niet aan 9 schaatsters komt met alle plekken, dan kan Kerkhoff er nog bij. Al moet ze dan mogelijk ook individueel ergens starten, dat wordt hem dan weer niet..
RIP hoofdprijsquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede reclame voor de Staatsloterij
Ah, dan kan het ja. Al mogen er dan verder geen verrassingen komenquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat hoeft uit mijn hoofd niet bij de MS, wel bij de TP.
Zou wel grappig dat je Kerkhoff wordt aangewezen als negende schaatsster, terwijl Verkerk dan niet gaat vanwege de reglementen door de aanwijsplek voor Leerdam.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar kan zijn dat je niet aan 9 schaatsters komt met alle plekken, dan kan Kerkhoff er nog bij. Al moet ze dan mogelijk ook individueel ergens starten, dat wordt hem dan weer niet..
Ik moet er niet aan denken om daar met mijn baby (eigenlijk dreumes) te zittenquote:
Kijk nou wat ie doet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |