Vreselijke vent, maar hij weet hoe het moet inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Don Jillert weet hoe de hazen lopen.
Volgens mij heb ik gelezen dat Rintje de aanwijsplekken voor de mass start van te voren moest opgeven. De nummer 2 komt uit de overigen die zich geplaatst hebben.quote:
Klinkt eigenlijk ook wel logischquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gelezen dat Rintje de aanwijsplekken voor de mass start van te voren moest opgeven. De nummer 2 komt uit de overigen die zich geplaatst hebben.
Ritsma heeft 1 naam in een enveloppe moeten doen. Kan me niet voorstellen dat dat iemand anders dan Groenewoud is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt mij wel voor Kerkhoff. Of iemand anders moet massastarts hebben aangegeven te willen rijden
Nee, maar kan zijn dat je niet aan 9 schaatsters komt met alle plekken, dan kan Kerkhoff er nog bij. Al moet ze dan mogelijk ook individueel ergens starten, dat wordt hem dan weer niet..quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Ritsma heeft 1 naam in een enveloppe moeten doen. Kan me niet voorstellen dat dat iemand anders dan Groenewoud is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |