Die liggen verspreid rond de towerquote:Op woensdag 31 december 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt hilarisch, 2x geweest en niemand kreeg de deur open 🤣 (moest een fuelcel in)
Zet night mode aan in de audio opties dan hoor je iedereenquote:Op donderdag 1 januari 2026 04:30 schreef Document1 het volgende:
Ik begin wel een patroon te ontdekken. PvP betekend 9 van de 10 keer in je rug geschoten worden terwijl je aan het looten bent. Begint wel een beetje irritant te worden.
Na TWEEDE keer integrity check, na reconnect, WEER crash met corrupted game files. Met twee BPs op zakquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:48 schreef V. het volgende:
Ook zo
Eerste game begon meteen weer met een crash, trouwens
Allemaal in t leerproces tot je het zelf ook doetquote:Op donderdag 1 januari 2026 04:30 schreef Document1 het volgende:
Ik begin wel een patroon te ontdekken. PvP betekend 9 van de 10 keer in je rug geschoten worden terwijl je aan het looten bent. Begint wel een beetje irritant te worden.
Zag ook een filmpje waarin iemand in de metro op zijn fluit aan het spelen was, als een straatmuzikant, en er mensen loot voor zijn voeren hadden gedroptquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef Troel het volgende:
Ik stond met iemand met een fluit hele ladingen vliegende arcs te killen. Was superTot nu toe enkel een goed begin van het nieuwe jaar
Ik zag een filmpje dat 1 gast de politie ging spelen en je niet je wapen de metro in mocht 🤣..quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag ook een filmpje waarin iemand in de metro op zijn fluit aan het spelen was, als een straatmuzikant, en er mensen loot voor zijn voeren hadden gedropt
Riep hij: HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje dat 1 gast de politie ging spelen en je niet je wapen de metro in mocht 🤣..
Echt he, hoe komen ze erop.
Eindstand 2 opstandige burgers 12 blije mensen
Schijnt dat als je die eenmaal hebt gebruikt, ze sowieso verdwijnen uit de safe pocket.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:53 schreef raptorix het volgende:
Ik snap iets niet, ik had een raider key voor vaults, had die in mijn safepocket, en die is in 1 keer weg
Tis wachten tot iemand zegt "i suck dick for 6 apricots"quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Ook maar een Flute gekocht (de Recorder, bij die Gadgets and Grenades verkopert).
En dan zo naakt (ingame dan, niet in het echt, veel te koud buiten 😱🤏) bij de metro staan.
Eens kijken of ik ook loot krijg
Waarschijnlijker is dat ik gedood wordt
*koopt morgen bij de groentenboer voor de zekerheid 6 abrikozen, je weet immers maar nooitquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tis wachten tot iemand zegt "i suck dick for 6 apricots"
(Ingame dan he, niet in het echt)
Die zijn gelukkig ook niet zo duur, dus als je er een verliest heb je zo weer een nieuwe. En upgraden kost ook niet zoveel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
En inmiddels 3 groene Anvils in mijn bezit.
Nog steeds niet de blauwe afdruk, maar met 3 stuks durf ik er wel een te riskeren
Mijn favo anti-kleine-arc wapen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
En inmiddels 3 groene Anvils in mijn bezit.
Nog steeds niet de blauwe afdruk, maar met 3 stuks durf ik er wel een te riskeren
Net 3 erbij gekocht, heb er nu 6.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig ook niet zo duur, dus als je er een verliest heb je zo weer een nieuwe. En upgraden kost ook niet zoveel.
Ik heb er nu 3. Ging met een free loadout onderweg om een challenge te halen. Kreeg een Ratler meer. Vond ik in de ruimte waar ik moest zijn een Anvil en een Stitcher.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net 3 erbij gekocht, heb er nu 6.
Zul je net zien, vind ik straks de blueprint
Das het spel hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:57 schreef raptorix het volgende:
Weet je wat ik trouwens lame vind, 1 of ander gast loopt dingen te zoeken, komt er zo een stuiterbal, dus ik knal dat ding af met 3 schoten, die gast is klaar met looten, maar gaat ie wel als eerste die bal even leeg plunderen, ik twijfelde even of ik een knieschot moest geven.
Voor als het niks boeit om kwijt te raken, idd Ferro en Stitcher, beide minimaal upgraden naar level 2.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:56 schreef raptorix het volgende:
Wel gemerkt dat Ferro me nu beste ligt, ik ben geen held in dingen afknallen, gewoon max health en chargers mee, en dan zien we het wel mee. Ik ben nu ook gewoon heel bewust van die knaken drones aan het vermijden, gewoon wapen in ruchtzakje en rennen.
Gisteren een Epic Rocketeer Driver 'gekregen' van iemandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:57 schreef raptorix het volgende:
Weet je wat ik trouwens lame vind, 1 of ander gast loopt dingen te zoeken, komt er zo een stuiterbal, dus ik knal dat ding af met 3 schoten, die gast is klaar met looten, maar gaat ie wel als eerste die bal even leeg plunderen, ik twijfelde even of ik een knieschot moest geven.
Qua loot is het net Red Dead Redemption 2. Heb je het niet nodig, dan vind je het en scrap je of verkoop je het. Heb je het wel nodig dan vind je het niet. Ben al tijden op zoek naar industrial batteries en idd rusted gears.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor als het niks boeit om kwijt te raken, idd Ferro en Stitcher, beide minimaal upgraden naar level 2.
Ben ook meer conflictmijdend, maar Wasps en Hornets zijn in principe geen probleem, al kom ik er nog steeds vaak door om.
Vooral omdat ze vaak nooit alleen zijn.
Het zijn net Marokkanen 😱
En Rusted Gear is de nieuwe Power Cable![]()
Ik had er een aantal in begin toen ik net begon met de game, maar verkocht of gescrapt wegens ruimtegebrek.
En nu ik ze nodig heb, in uuuuuren 1 gevonden
En kijk op de juiste plekken.
Die Industrial Batteries, waar heb je die voor nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Qua loot is het net Red Dead Redemption 2. Heb je het niet nodig, dan vind je het en scrap je of verkoop je het. Heb je het wel nodig dan vind je het niet. Ben al tijden op zoek naar industrial batteries en idd rusted gears.
upgrade van een workbenchquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Industrial Batteries, waar heb je die voor nodig?
Die vind ik, momenteel iig, hij bosjes en ik verkoop of scraps ze momenteel 😱
Die ben ik nu al dagen aan het zoeken. Moet er 3 hebben, vond er vandaag eentjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Industrial Batteries, waar heb je die voor nodig?
Die vind ik, momenteel iig, hij bosjes en ik verkoop of scraps ze momenteel 😱
Wat dat betreft mogen sommige upgraded materials wel gepatched worden in een nabije update.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef V. het volgende:
[..]
Die ben ik nu al dagen aan het zoeken. Moet er 3 hebben, vond er vandaag eentje
Dan moet je hosselen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat dat betreft mogen sommige upgraded materials wel gepatched worden in een nabije update.
Dat hele goede wapen blueprints zeldzaam blijven daar kan ik prima mee leven, maar de benodigde materialen voor de workstations dat is echt belachelijk.
Hier alweer ook dagen bezig voor die Rusted Gears, moet er nog steeds 2.
Idem voor de Sentinel Firing Core.
Daar waar ze zouden moeten zijn zijn ze weg als ik er ben.
En ik heb al tijden 3 vd 4, allemaal gevonden via Probes, maar die hebben nu helemaal niks, niet op gewone maps, niet op Night Raid, niet op Electrodinges etcetera.
Dat moet echt beter gebalanceerd worden.
Niet dat je meteen struikelt over alles, maar beter dan dit.
Het is net alsof de devs stiekem meelezen en denken 'die zullen we eens even pesten mwoehahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan moet je hosselen?
Maar ik snap wat je bedoelt, 2 dagen op zoek geweest naar een kattenmand en dag 3 vind ik er 3 in 1 run.. das gek
Destijds vond ik die sentinels nog wel een leuke uitdaging. Op Dam of Buried hangen ze met regelmaat, je moet wat geluk hebben, en dan slopen en looten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat dat betreft mogen sommige upgraded materials wel gepatched worden in een nabije update.
Dat hele goede wapen blueprints zeldzaam blijven daar kan ik prima mee leven, maar de benodigde materialen voor de workstations dat is echt belachelijk.
Hier alweer ook dagen bezig voor die Rusted Gears, moet er nog steeds 2.
Idem voor de Sentinel Firing Core.
Daar waar ze zouden moeten zijn zijn ze weg als ik er ben.
En ik heb al tijden 3 vd 4, allemaal gevonden via Probes, maar die hebben nu helemaal niks, niet op gewone maps, niet op Night Raid, niet op Electrodinges etcetera.
Dat moet echt beter gebalanceerd worden.
Niet dat je meteen struikelt over alles, maar beter dan dit.
Klopt. En dan nog loopt het volquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef StateOfMind het volgende:
Net wel een goede run gehad qua Trinkets
Bijna 60k
Ben aan het sparen voor die Stash van 200k, schijnt de laatste te zijn.
Klopt, mij maakt het niet zoveel uit waar en hoe laat in de game ik spawn. Ik kom altijd wel aan spul of aan punten of achievements.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:44 schreef Divje het volgende:
Ja jongens dat is nou eenmaal loot RNG. Gaat echt niet gepatched wordenDie rusted gears zijn onderhand meer een meme geworden
'Verkeerde' spawn? Boeiend, ga lekker wat anders doenGa wat flexibeler een raid in, en stel je doelen bij on the fly. Dan is het zóveel leuker.
Dit is mijn eerste extraction shooter, was nooit mijn ding, dus geen idee wat 'normaal' isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:44 schreef Divje het volgende:
Ja jongens dat is nou eenmaal loot RNG. Gaat echt niet gepatched wordenDie rusted gears zijn onderhand meer een meme geworden
'Verkeerde' spawn? Boeiend, ga lekker wat anders doenGa wat flexibeler een raid in, en stel je doelen bij on the fly. Dan is het zóveel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |