Die peren vind je vooral op Burried, bij cactussen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op zoek naar wat prickly pears. Niks gevonden, dus maar ff een gebouw in in Buried City. Vond 2 paarse dingen (geen idee wat) in 1 keuken en iets blauws waardevols in de kamer ernaast. Dus met gezwinde spoed richting de uitgang. Voorzichting een snitch proberen te vermijden, begint een of andere dwaas die vlak naast me in een gebouw bleek te zitten op die snitch te schieten. Binnen 5 seconden 3 of 4 andere drones boven mijn hoofd. Oftewel, de mooie paarse dingen direct weer kwijt
Ik heb ze inmiddelsquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die peren vind je vooral op Burried, bij cactussen.
Als je tussen Grandioso Appartements en Plaza Roza een lijn trekt, en vanaf het midden van die lijn zeg maar haaks een lijn trekt naar iets schuin naar links naar een groepje bomen, dan kom je vanzelf een heleboel cactussen bij elkaar tegen, daar vond ik ze massaal.
Had ik dat geweten had ik ze vanmiddag bij de Jumbo voor je meegenomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels
Zo de boel weer aanslingeren en op zoek naar abrikozen en paddestoelen
Nogal, maar aangezien daar ook abrikozenbomen staan ben ik daar straks wel weer te vinden ben ik bang. Free loadout mee en hopen de uitgang levend te bereikenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Olive Grove in Blue Gate is trouwens ook idioot zwaar bewaakt
Ik vermoed dat daar een drugslab of zo zit 😱
Dat is wel 1 van de minst boeiende events tbh, al sinds release. Liever die husk graveyard, dat is heaven voor je sentinel firing cores of rocketeer driversquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:08 schreef StateOfMind het volgende:
Nu trouwens op Burried een nieuw event, Uncovered Caches
Ik zie dat event voor het eerstquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de minst boeiende events tbh, al sinds release. Liever die husk graveyard, dat is heaven voor je sentinel firing cores of rocketeer drivers
Marano Park op Buried heeft ook abrikozen. Aan de kant van de libraryquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nogal, maar aangezien daar ook abrikozenbomen staan ben ik daar straks wel weer te vinden ben ik bang. Free loadout mee en hopen de uitgang levend te bereiken
Welke map?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:31 schreef Troel het volgende:
Ik kwam vandaag een mede twix tegen in een restaurant
Je kan met arc powercells zelf ook je shield rechargen in een potje dus met elke kill kan je je shield voor 50% rechargen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
Maar eens Arc Powercells gaan farmen, heb er geen enkele meer zag ik toen ik shield rechargers wilde craften.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan met arc powercells zelf ook je shield rechargen in een potje dus met elke kill kan je je shield voor 50% rechargen.
Duik wel even weg na het breachen van zo'n husk want je krijgt een goede schok te verwerkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie dat event voor het eerst
Met volgens mijn PlayStation 42 uur op de teller.
Goede tip, van die Husk Graveyard, want ik moet ook nog 1 Sentinel Firing Core hebben.
Ik pleur ze altijd op de plek waar mijn rechargers zaten wanneer die op zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze wel equiped heb in je quick use slot neem ik aan?
Uiteraard, de meeste arc lootables kan je gebruiken. Zo kan je met hornet drivers gooien en dan stun je mensen en arcs. Als je fireball burnets gooit dan komen er vlammen. Je moet de beschrijvingen wel lezen hequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze wel equiped heb in je quick use slot neem ik aan?
Ik probeer ze zoveel mogelijk te bewaren voor de diverse upgradesquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Uiteraard, de meeste arc lootables kan je gebruiken. Zo kan je met hornet drivers gooien en dan stun je mensen en arcs. Als je fireball burnets gooit dan komen er vlammen. Je moet de beschrijvingen wel lezen he
Dat zijn die hele grote units toch, die gaan branden na het breachen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Duik wel even weg na het breachen van zo'n husk want je krijgt een goede schok te verwerken
Dat zijn Baron husks. En dan heb je nog kleinere Rocketeer husks en de kleinste hornet/wasp husks.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zijn die hele grote units toch, die gaan branden na het breachen?
Of zijn dat weer anderen?
Fuck je hebt me doorquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn Baron husks. En dan heb je nog kleinere Rocketeer husks en de kleinste hornet/wasp husks.
Volgens mij heet het event ook First wave husks oid.
Maar weet je, ga quests doen en lees wat er op je scherm staat ipv je post count opkrikken hierecht álles word uitgelegd in het spel.
OMG, das een goede tip zegquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:20 schreef Divje het volgende:
Gooi eens zo'n Leaper pulse unit op iemandlachen die dingen
Ik vind vechten met leapers echt tof. Niet van die hufterige rocketeers, of bombardiers of bastions die je van een afstand bestoken, nee, gewoon zo'n enorm ding dat zich naar je toe lanceert.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
OMG, das een goede tip zeg
Eerst oefenen om een leaper neer te krijgen...
Had al zoveel lol met zo'n snitchscanner.
Dat met die leaper moet echt hilarisch zijn.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
OMG, das een goede tip zeg
Eerst oefenen om een leaper neer te krijgen...
Had al zoveel lol met zo'n snitchscanner.
Dat met die leaper moet echt hilarisch zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik ben door mijn reuma ook niet altijd in staat om mijn handen in de positie te houden om voor langere tijd een controller vast te houden.quote:
Als je na 42 uur nog niet weet dat je met powercells je shield kan rechargen gaat er iets goed mis jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar weet je, ga quests doen en lees wat er op je scherm staat ipv je post count opkrikken hierecht álles word uitgelegd in het spel.
i was today years old. Maar ja, 70 lvls zonder die kennis, valt wel mee dan toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als je na 42 uur nog niet weet dat je met powercells je shield kan rechargen gaat er iets goed mis ja
Snap dat het spel dan een stuk moeilijker is.
In de omschrijving staat: used to craft Shield Rechargerquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als je na 42 uur nog niet weet dat je met powercells je shield kan rechargen gaat er iets goed mis ja
Snap dat het spel dan een stuk moeilijker is.
Can be used to repair shields. Het staat er letterlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de omschrijving staat: used to craft Shield Recharger
En: can be used to repair shields.
En daar gebruik ik ze ook voor.
Zie verder nergens staan dat je ze dmv ze te equipen in de quick use slotsom je ook je shield kan rechargen ingame.
Ja nou, ik had het ook pas na 3 dagen door wat ze er mee bedoeldequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:33 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij duidelijke beschrijving wel toch?
Die fireburner was voor mij idd ook niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja nou, ik had het ook pas na 3 dagen door wat ze er mee bedoelde
Zelfde als met die fireburner, huh, hoe dan.. en dan equipen en dan ahhhh, ja logisch
Gauw samen maar eens een potje doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:31 schreef Troel het volgende:
Ik kwam vandaag een mede twix tegen in een restaurant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |