quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
OMG, das een goede tip zeg
Eerst oefenen om een leaper neer te krijgen...
Had al zoveel lol met zo'n snitchscanner.
Dat met die leaper moet echt hilarisch zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik ben door mijn reuma ook niet altijd in staat om mijn handen in de positie te houden om voor langere tijd een controller vast te houden.quote:
Als je na 42 uur nog niet weet dat je met powercells je shield kan rechargen gaat er iets goed mis jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar weet je, ga quests doen en lees wat er op je scherm staat ipv je post count opkrikken hierecht álles word uitgelegd in het spel.
i was today years old. Maar ja, 70 lvls zonder die kennis, valt wel mee dan toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als je na 42 uur nog niet weet dat je met powercells je shield kan rechargen gaat er iets goed mis ja
Snap dat het spel dan een stuk moeilijker is.
In de omschrijving staat: used to craft Shield Rechargerquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als je na 42 uur nog niet weet dat je met powercells je shield kan rechargen gaat er iets goed mis ja
Snap dat het spel dan een stuk moeilijker is.
Can be used to repair shields. Het staat er letterlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de omschrijving staat: used to craft Shield Recharger
En: can be used to repair shields.
En daar gebruik ik ze ook voor.
Zie verder nergens staan dat je ze dmv ze te equipen in de quick use slotsom je ook je shield kan rechargen ingame.
Ja nou, ik had het ook pas na 3 dagen door wat ze er mee bedoeldequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:33 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij duidelijke beschrijving wel toch?
Die fireburner was voor mij idd ook niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja nou, ik had het ook pas na 3 dagen door wat ze er mee bedoelde
Zelfde als met die fireburner, huh, hoe dan.. en dan equipen en dan ahhhh, ja logisch
Gauw samen maar eens een potje doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:31 schreef Troel het volgende:
Ik kwam vandaag een mede twix tegen in een restaurant
Weet je wat het kan zijn, als ik mn eentje speel loot ik te veel in het begin van de map of begin de high loot area.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:33 schreef raptorix het volgende:
Ik ben nu bijna level 16 maar nog geen blueprint gevonden
Die driehoekjes met een pijltje naar beneden zijn de ingangen naar metro's als je op de map kijktquote:Op woensdag 31 december 2025 10:02 schreef raptorix het volgende:
Bah had een hele goede loot, met meerdere zelfdzame items, maar kon die fucking metro ingang niet vinde
En ja hoor kut drone.
Boh dat is wel een lekkere blueprint.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef raptorix het volgende:
Ik zeuren, en gelijk de Anvil Blueprint gevonden, denk dat ik nu weet dat ik wat beter naar die boxen bovenop moet kijkenGing net goed, vond iemand bij de Hatch en samen konden we meer dood (althans ik) dan levend wegkomen. Ik vind Spacetower wel relaxed, vooral die hele lange gang waar heel veel licht en waar alleen wat spinnen lopen, en je perfect uitkomt bij de Hatch, je hoeft ook niet bang zijn dat je te laat komt, want het is gewoon 1 lang stuk rechtdoor.
Echt hilarisch, 2x geweest en niemand kreeg de deur open 🤣 (moest een fuelcel in)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |