Heeft een DJ ooit wel eens gezegd dat hij een stuk bagger ging draaien?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud vond dit prachtig
Ik geloof er geen kloot van
Geheel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways. Ik ben trotst op mijn Achterhoekse roots![]()
Stukje maatschappijkritiek.quote:
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
SINTERKLAAS & SUNNEKLAAS GODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JPG, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er kunnen weer .JPG's gedeeld worden!
Rob Stenders.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft een DJ ooit wel eens gezegd dat hij een stuk bagger ging draaien?
Helaas wel.quote:
Die heeft ook Marco B toch een keer na 5 of 10 seconden gewoon afgekapt?quote:
Ik vond dat echt een leuk liedje, Happyquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Roger was de echte ster van Idols 1
Stenders bij Ali en Marcoquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft een DJ ooit wel eens gezegd dat hij een stuk bagger ging draaien?
Kom ik nog onder het huwelijk uit?quote:
Afgelopen top 90s werd Toy Box ook afgekapt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders bij Ali en Marco
Had ook de 3JS toch een sneer gegeven een keer toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders bij Ali en Marco
Ja zeker mooi nummer. En Cruel Man later ook tofquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:13 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een leuk liedje, Happy
Neequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom ik nog onder het huwelijk uit?
En Pia Douwesquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had ook de 3JS toch een sneer gegeven een keer toch?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik echt enorm kut trouwens
Geen idee in hoeverre Ruud überhaupt een band heeft met muziek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud liet eergisteren ook merken dat ie Bluf niks vindt.
Zullen het wel verdiend hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Afgelopen top 90s werd Toy Box ook afgekapt.
Kwalitatief hoogstaand is het niet bepaald nee, dus ik kan me dat voorstellen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik echt enorm kut trouwens
ik heb nooit lood bij me hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb jij weleens de wens gehad loodvrij te zijn?
Oh beslis jij dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |