Nou gezien hoe erg ik zat te snotteren een week terug, is mijn neus nu wel aardig getraind voor zoietsquote:
Over zwarte zangeressen gesproken. Waar is Diana Ross.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even een liedje dat mss hier had kunnen staan
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaarlijkse reminder dat dit ooit op 27 stond
Die is ook dood.quote:
Zou wel vet zijn eigenlijk.quote:
En elk jaar denk ik "Nee, echt?" Ik blijk dat goed te verdingen elk jaar weerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaarlijkse reminder dat dit ooit op 27 stond
Ach, over een paar dagen lult heel Holland Limburgs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:45 schreef Arizona het volgende:
Dit verdient echt geen douze points, wie verzínt dit.
Limburgs "feestje"
Triangel in de Josti Bandquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier kan raden wat ik speel
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen, als iemand dit boeit.
Overfanatieke Limburgers die zich gaan verenigen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:45 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat als deze man ooit ten hemele gaat we dit in de top 10 terugzien.
Dat hoefde nou ook weer nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Triangel in de Josti Band
Wel een acceptabele kabbelaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook maar een kabbelaar.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat hoefde nou ook weer niet
Gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je denkt waar kan ik volgend jaar beter op stemmen. Nou dan heb ik een hele goede suggestie.
Okee @Dr_Flashquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je denkt waar kan ik volgend jaar beter op stemmen. Nou dan heb ik een hele goede suggestie.
o chips ja ook dat nog.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, over een paar dagen lult heel Holland Limburgs.
Denk hierbij toch altijd meteen aan:quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Weird Al Yankovic genoemdquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk hierbij toch altijd meteen aan:
Heb maar 35 stemplekken.quote:
Overbodige cover.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Weird Alquote:
HJ'tjes in de kroeg smaakten prima inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was dat uur tussen 10 en 11 gisteravond verrukkelijk he?
Shit Ruud zeggen is rude!quote:
<-------quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Kerst UI's kunnen wel weer weg hoor jong0ns.
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is.
Dat doen er genoeg denk ik ja. Even een behapbaar catchy kabbelnummertje maken, dan ben je in ieder geval (weer even) op de kaart gezet, Op zich niks mis mee, zolang ze zichzelf niet alleen met dat soort ideeën verloochenen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:49 schreef Eightyone het volgende:
Kabbelmuziek die niet lelijk is maar die je amper opmerkt.
Ik verdenk dit soort artiesten ervan dat ze die nummers bewust zo schrijven, met een plekje op de playlists van alle wereldwijde Sky Radio-achtigen in gedachten.
Neequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Misschien moet je dat Chris Rea ook straks ver...quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |