Nu krijg ik ook zin om iets met chocolade te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zelfgemaakte chocolade fudge met kersen en zelfgebakken pistachekoekjes
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Had ook een angel food cake gebakken, en sinaasappel bavarois, en bramen panna cotta
Dat was voor het dessert en kon al eerder en zo de vriezer in
Hij is zelf smakeloosquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:19 schreef Coco het volgende:
'Nederland is een smakeloos land'
~Derksen
Break My ♡ scoort bij mij ook een dikke 9+, doet daar eigenlijk niet voor onder idd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Break My Heart zelf echt geweldig. Baslijn + Chad Smith genot
Van de appie right? Die heb ik ook liggenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik toch maar even een stukje kaas pakken. Ik heb blauwe kaas met cranberry's uit Italie
Chocolade fudge is heul makkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook zin om iets met chocolade te maken.
Gaat hier de hele dag door op die manier.quote:
Waarom zou je dat willenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat hier de hele dag door op die manier.
Je zou de hele dag TR’s kunnen zetten!
Ik herinner me niet meer exact wat zijn smaak was, maar volgens mij was het niet de mijne.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:19 schreef Coco het volgende:
'Nederland is een smakeloos land'
~Derksen
Heb ook nog cacaopoeder thuis liggen geloof ik, maar eens weer chocoladetruffels maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chocolade fudge is heul makkelijk
Blikje gecondenseerde melk
340 gr pure chocola
Samen laten smelten en goed roeren. Eventueel potje kersen laten uitlekken en erdoor roeren. Bakvorm bekleden met bakpapier. Zooi erin storten, beetje glad strijken en in de koelkast zetten
Dat was het![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb ook nog cacaopoeder thuis liggen geloof ik, maar eens weer chocoladetruffels maken.
Hij is vooral van de blues, country en americanaquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me niet meer exact wat zijn smaak was, maar volgens mij was het niet de mijne.
Vooral veel blues, niet slecht maar wel wat eenzijdig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me niet meer exact wat zijn smaak was, maar volgens mij was het niet de mijne.
Ik vind juist de zang best oké maar dit nummer vrij saai.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik had die nummers van haar best prima gevonden als ze niet zo overdreven met haar stem de hele tijd moest doen.
Kaasboer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van de appie right? Die heb ik ook liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |