Gevulde speculaas.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Maar thee moet niet zoet zijn
Wat je bij de thee erbij eet daarentegen
Ik heb vanochtend Earl Grey thee die nog zwarter was dan koffiequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen grijze dame
Thee met een stuk chocoladequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog wat zelfgemaakte chocolade fudge met kersen en zelfgebakken pistachekoekjesquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zelfgemaakte chocolade fudge met kersen en zelfgebakken pistachekoekjes
Ik vind het alleen warm met slagroom lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige thuis en maak chocolademelk vaak niet voor mij alleen warm. Dan drink ik het koud.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Earl Grey thee die nog zwarter was dan koffie
Kon ik dat maar ook zeggen..quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben nog helemaal niet grijs eigenlijk
Jij maakt altijd zulke lekkere dingenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zelfgemaakte chocolade fudge met kersen en zelfgebakken pistachekoekjes
Ik denk het niet.quote:
Ik had ook sinaasappel cranberry cake gebakken maar die was al opquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt altijd zulke lekkere dingen
quote:
quote:
met mij. win win voor hem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah Chris Stapleton. Met wie heeft hij niet de studio gedeeld?
In dit geval deelt hij het podium, want livequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah Chris Stapleton. Met wie heeft hij niet de studio gedeeld?
In ieder geval fijn dat je weer fatsoenlijk de energie hebt om te bakken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook sinaasappel cranberry cake gebakken maar die was al op
Goede zanger enzo, maar hij moet wel bij zijn eigen leest blijven. Hij heeft een handje van om met iedereen en alles een plaatje op te nemen.quote:
Ik heb haar debuutalbum tijdje terug eens geluisterd. Vond het nog best leuke pop, ik kan het beter hebben dan andere artiesten van tegenwoordig.quote:
Ik hoor dit letterlijk voor het eerst...quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grijs gedraaid op radio 2 bonus?
Ik vind Break My Heart zelf echt geweldig. Baslijn + Chad Smith genotquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:18 schreef Gretzl het volgende:
Hier hadden ook 10 relevantere singles van Dua Lipa kunnen staan, met Physical als meest prominente
Bekijk deze YouTube-video
Jaaaquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat je weer fatsoenlijk de energie hebt om te bakken.
Hij was een geliefde radioproducer van Funx. Een van de prijzen bij het Gouden RadioRing Gala is nu naar hem vernoemdquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh, huh. Gerwin Visser?
Ik ging ervan uit dat Sef erin stond dankzij S&F
Ja, even los van de smakeloosheid van Nederland komen er in de lijst toch ook best vaak totaal nietszeggende dingen langs, waarvan het moeilijk te verklaren is waarom er massaal op gestemd wordt.quote:
Ik heb sowieso weinig met haar muziek , maar moet wel eerlijk bekennen dat de stemmen in dit nummer mooi bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dua Lipa is wel echt samplekoninging. En niet per se op n positieve manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |