soms vind ik dr pepper wel even lekker. coca cola is ook prima. Of rivella.quote:
Ik had een Latte Macchiatoquote:
Koffie al op, moet eigenlijk nog naar de (Duitse) supermarkt om nieuwe Club Mate te halen. Maar ook geen zin om weer langer in de auto Top 2000 moeten luisteren en dan het warme bad hier achter moeten latenquote:
Ja en neequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Isorden het volgende:
Heb niet zo veel met Hozier, al is dit wel beter dan dat Take me to church.
Aw.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Koffie al op, moet eigenlijk nog naar de (Duitse) supermarkt om nieuwe Club Mate te halen. Maar ook geen zin om weer langer in de auto Top 2000 moeten luisteren en dan het warme bad hier achter moeten laten
Lekker zo nu en danquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net warme chocolademelk gehad met slagroom.
Tweemaal eens!quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Isorden het volgende:
Heb niet zo veel met Hozier, al is dit wel beter dan dat Take me to church.
Ik drink niet meer....quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is dat ik niet meer zoveel drink anders zou ik een shotje doen voor elk plaatje dat een tiktok/ reels etc bonus heeft gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dan word je een standaarddrinker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is dat ik niet meer zoveel drink anders zou ik een shotje doen voor elk plaatje dat een tiktok/ reels etc bonus heeft gekregen.
Het kan te zoet voor mijquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van zoet hield
Ja, ik ben de enige thuis en maak chocolademelk vaak niet voor mij alleen warm. Dan drink ik het koud.quote:
Jaquote:
Ik heb nog een stuk Belgische appelvlaai liggen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Maar thee moet niet zoet zijn
Wat je bij de thee erbij eet daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |