Gevulde speculaas.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Maar thee moet niet zoet zijn
Wat je bij de thee erbij eet daarentegen
Ik heb vanochtend Earl Grey thee die nog zwarter was dan koffiequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen grijze dame
Thee met een stuk chocoladequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog wat zelfgemaakte chocolade fudge met kersen en zelfgebakken pistachekoekjesquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zelfgemaakte chocolade fudge met kersen en zelfgebakken pistachekoekjes
Ik vind het alleen warm met slagroom lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige thuis en maak chocolademelk vaak niet voor mij alleen warm. Dan drink ik het koud.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Earl Grey thee die nog zwarter was dan koffie
Kon ik dat maar ook zeggen..quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben nog helemaal niet grijs eigenlijk
Jij maakt altijd zulke lekkere dingenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zelfgemaakte chocolade fudge met kersen en zelfgebakken pistachekoekjes
Ik denk het niet.quote:
Ik had ook sinaasappel cranberry cake gebakken maar die was al opquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt altijd zulke lekkere dingen
quote:
quote:
met mij. win win voor hem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah Chris Stapleton. Met wie heeft hij niet de studio gedeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |