Haha gelukkig niet. Ik kom er het liefst zo weinig mogelijk. We vliegen meestal wel vanuit Duitsland.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja jullie wonen in Duitsland natuurlijk
"Mooie dag" komt nog neem ik aan?quote:
en terechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha gelukkig niet. Ik kom er het liefst zo weinig mogelijk. We vliegen meestal wel vanuit Duitsland.
Hier sluit ik me wel bij aan denk ik. Hemingway vind ik ook een leuke van ze.quote:
quote:Songteksten Bløf ontcijferd dankzij 'Steen van Renesse'
Dirk-Jan Hoek
Ontdekking werpt nieuw licht op voorheen onbegrijpelijk geneuzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch 1 van de weinige bands die je kent?quote:
ja teksten dat die kerel zingt.quote:
Oh ja! Zijn denk ik ook de enige twee nummers van ze die ik goed kan hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
"Mooie dag" komt nog neem ik aan?
Dat dan weer wel. Maar ja, dat is kiezen tussen kut en minder kutquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:26 schreef Isorden het volgende:
Dit is sowieso beter dan de hieropvolgende bijdrage van de provincie Zeeland in de lijst.
Ja, weet altijd zo al die nummersquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is toch 1 van de weinige bands die je kent?
Iemand verwacht vrouwelijk bezoekquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet schoonmaken vandaag maar ik heb geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |